2012年3月10日 星期六

Happy Birthday to my lovely Nigel-1!


今日契妹入嚟同滕滕預祝生日, 條友仔都不知幾開心, 成日就係到講: "軒軒就嚟生日喇!" 佢好似驚死人地唔知佢就嚟生日咁!





亞妹買左呢個cake 比滕滕, 佢自己一條友食晒四分一, 一路食, 就一路話: "好好味呀!"



當見到亞妹同佢男朋友攞d車出嚟, 佢對眼就一直冇離開架車, 叫佢望極個鏡頭, 佢對眼都係咁!

 


4 則留言:

  1. 佢知道自己幾時生日架喇?好犀利呀~
    [版主回覆03/13/2012 11:43:04]因為佢係學校每個月都會同嗰個月份生日嘅小朋友慶祝, 所以佢咪知道自己就嚟生日囉~!

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2012年3月12日 晚上8:49

    Happy B day wor!!! 滕滕好開心呀! 大個仔左!
    身體健康, e 生遠離你呀!
    [版主回覆03/13/2012 12:14:01]thank you! 我都希望dr遠離佢呀!

    回覆刪除
  3. happy birthday!!!!
    [版主回覆03/13/2012 15:33:32]多謝呀

    回覆刪除
  4. Happy belated birthday!

    佢要快高長大, 聽教聽話
    [版主回覆03/15/2012 14:47:39]唔遲, 一d都唔遲呀! 因為尋日先係正日呀! 多謝你

    回覆刪除