2012年3月14日 星期三

Happy Birthday, my lovely Nigel-2!


隻豬仔, 今日3歲喇! 唔經唔覺生左都3年, 而且隻豬仔而家仲鬼死咁大件, 比起當初佢一出世嗰時嘅一嚿粉團, 真係差天共地!

其實真係好唔捨得佢大得咁快, 一日比一日精靈, 一日比一日明白事理, 一日比一日曵!

每一個媽媽, 真係都會覺得佢自己個仔女寧捨可愛, 寧捨得意, 睇下我呢隻豬仔食cake食到咁就知啦~



今日係滕滕正日新曆生日, 我就叫左嫲嫲公公婆婆入嚟同呢隻3歲豬食飯!

原本諗住訂個"3"字生日cake架, 不過亞婆亞公囉, 一時又話嚟, 一時又話唔嚟, 一時又話嚟埋佢嗰份, 攪到訂唔切cake, 不過好彩, 仲有呢個cake頂上咋!





不過, 我都話架啦, 一出街呢隻豬仔就痴左線, 今日生日, 仲痴得緊要, 叫佢冷靜, 佢就越癲, 唔通佢知道生日真生真係開心d架呢~

4 則留言:

  1. ha,我都諗住買呢個cake俾吉仔,好唔好食呀??
    [版主回覆03/16/2012 15:20:07]都ok架, 唔係太甜, 又唔漏, 滕滕自己都可以食到4分1呀!

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2012年3月16日 凌晨1:57

    生日快樂呀!!!!! ^^
    真係呀! 真係好唔捨得佢大得咁快 & 一日比一日曵呀。
    依家錫佢攬佢都要睇佢心情啦 ~
    [版主回覆03/16/2012 17:08:40]你真係講得啱呀, 而家攬佢, 都要睇佢心情架, 你估我地想錫就錫呀, 好巴閉架!

    回覆刪除
  3. 可能上小學會定d....
    [版主回覆03/19/2012 16:35:44]我恨不得佢3歲就定呢~

    回覆刪除
  4. belate happy birthday~~
    [版主回覆03/20/2012 12:50:09]多謝你

    回覆刪除