2012年3月11日 星期日
歧視我呀?!
今日兩個小學同學結婚, 既然咁開心佢地可以"他"著, 就更係幫得手就幫手啦! 女同學叫我早D去酒樓幫佢影下相, 因為d專業人士要成五點幾六點先到, 所以講明我唔pro架, 影得唔靚就唔好怪我!
我唔係好明, 乜女人揸住部單反機好出奇架咩??? 我擺明係係到影下d snapshot 架啦, 因為我都左影影, 又影影, 九唔搭八又影得一餐, 但係我都唔明, 我同d來賓講"企埋d影下相吖!", d人好似唔係好想採我咁囉~ 最攪笑係我同個同學個家姐講幫下佢地影下相(同學個家姐, 係同我同一間中學, 佢認得我, 知道我係佢亞妹個小學同學), 佢家姐個態度好似唔係好想理我, 同之前係另外一個中學同學個婚禮到撞到時係兩個完全唔同嘅人嚟, 而且仲扮唔識!
我係個婚禮到, 對每個人都好nice, 好有笑容, 因為我想幫同學影下佢d來賓係有幾開心, 佢地d daddy mammy 同賓客交流, 所以我每次叫人影相, 都好有善架, 不過只可惜換來(尤其係)d中人不太禮貌&不揪不睬嘅態度!
同另外一個好朋友講, 係唔係d中女學得我扮勁呀?! 講真, 識得相機嘅人一睇, 就知我部單反機咩料啦, 又唔係紅圈, 又冇大光圈, 又冇加閃光燈, 咁有d咩料啫~ 我只係搵部好小小嘅相機幫下好朋友影下相啫, 唔係咁都當我扮嘢嘛???!!! 咁係唔係我要攞部傻瓜機出嚟影, 先唔會比人咁樣對待先???
訂閱:
張貼留言 (Atom)
會唔會你諗多咗呀?會唔會佢地唔想影相呀?
回覆刪除[版主回覆03/13/2012 17:22:42]其實可能人地真係唔鐘意比我影相呀!
[林林回覆03/13/2012 17:10:32]咁...就當我諗多咗啦
[版主回覆03/13/2012 16:20:39]唔係呀! 我幫d 女中影嗰時, 嗰兩個仲未到架(當時都冇乜賓客係到左, 所以佢地一定知我幫新娘新郎影相架), 之後, 嗰兩個專業到左, 又幫佢地影時, 係兩個樣嚟囉!
[林林回覆03/13/2012 15:53:54]佢地攝影師有兩個人,你得一個人,以為你私人珍藏
[版主回覆03/13/2012 11:44:42]咁我又唔覺囉~ 因為之後嚟嗰兩個攝影師同佢地影, 佢地個樣唔同對住我咁樣囉!