2012年3月27日 星期二

邊個可憐我???

因為亞媽係我公司做part time, 所以佢都識得馮小姐, 我同亞媽講馮小姐而家做嘢成日都做錯, 蠢之餘仲要爻咀爻舌, d嘢又成日唔記得, 亞媽聽完之後, 就叫我"原諒佢!"

聽到亞媽叫我原諒仍, 我就問亞媽, 乜你覺得佢好可憐咩? 點解要我原諒佢? 亞媽話佢唔識就叫我比d耐性教到佢識為止喎! 我同亞媽講, 教佢就更係冇問題啦, 但係個問題係佢做左5年啦, 之前識嘅, 而家就唔識, 以前係做到, 而家就乜都唔記得晒, 下下都唔用個腦去諗嘢, 樣樣都走嚟問我, 咁不如我做埋佢嗰份啦!

仲有, 佢咁可憐, 咁有冇人可憐下我吖??? 我日日對住個廢柴, 有冇人可以幫下我, 體諒下我先???

我頭先同老闆講, 我想辭職呀, 因為如果日日都要我咁樣對住佢, 唔係佢死囉, 而一定係我死! 同埋, 我真係諗唔到點算, 因為我已經又再一次唔想同馮小姐講嘢, 因為而家話佢d咩, 都仲要搵把死人口嚟爻番你!  不過, 我估老闆都係瀨皮當冇聽過多喇~


1 則留言:

  1. 可唔可以搵一啲辦法另到你個同事唔好再做錯嘢?例如 : 罰錢得唔得呢?做錯罰一百‧要有警惕作用
    [版主回覆03/29/2012 13:14:40]總之講到要罰咩罰咩, 我老闆一定唔鐘意架, 因為佢成撚日都叫我算, 叫我倨胸襟廣闊d原九諒佢呀!
    [林林回覆03/29/2012 12:11:04]咁...諗下其他方法啦,一係罰遲放工喇,再唔係罰佢早返工攪清潔
    [版主回覆03/29/2012 09:38:56]罰錢呢家嘢, 我老闆咁要面就一定唔會做! 再者, 如果真係可以罰到錢, 我直頭減佢人工啦! 最慘我就唔可以做到呢點呢!!!

    回覆刪除