2012年3月19日 星期一

我家的傻奶奶~

今日奶奶好早就入左嚟我到, 接左滕滕放學, 跟住就去左飲茶喇! 兩點幾飲完茶番嚟, 明明我都聽到佢講嘢, 不過過左一陣, 點解好似唔見左嫲嫲咁嘅???

我打番屋企, 工人話奶奶知道滕滕要瞓覺, 所以就落左公園坐喇! 吓?! 使唔使呀? 滕滕明知嫲嫲嚟同佢玩, 咁佢唔想瞓係好正常啫, 咁唔瞓咪尤佢囉, 等夜晚就早D瞓囉! 所以我打比奶奶, 問佢仲咩傻得咁交關, 叫佢番上樓啦!

到左我今晚番到嚟, 隻豬仔攰到碗飯都只係食左一半, 食完飯係我沖緊涼之際, 未夠八點半就瞓左喇!  以為安落左, 佢去瞓左啦, 點不知九點幾喊醒, 跟住仲嘔潻!

唉~希望真係攰過頭啦! 聽日唔好又唔舒服呀!

3 則留言:

  1. 名副其實攰到嘔@@
    [版主回覆03/21/2012 15:42:28]佢兩日冇番學啦, 成日都話好攰~
    [林林回覆03/20/2012 14:06:36]唔係下化...唔好病呀~~~
    [版主回覆03/20/2012 12:40:47]死啦, 今朝又嘔左一次, 我開始鼻塞, 又開始食藥水喇~!

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2012年3月19日 晚上7:00

    嫲嫲真係好錫個孫 ^^
    我個仔想唔瞓, 成日話未夠鐘。但一比支奶佢就就範。
    [版主回覆03/20/2012 12:41:41]我嗰個, 佢就知道飲左奶之後就要去瞓, 所以答我唔飲住~

    回覆刪除
  3. 又嘔................
    [版主回覆03/20/2012 12:43:35]係囉~ 尋晚都仲趕得切比個碗佢嘔落去, 不過今朝就趕唔切喇!

    回覆刪除