2014年10月23日 星期四

目的

開出嚟牌頭係義工, 原來背後想有番作為!

出手幫忙, 未攪完嘢就已經同我講定,到時完晒成件事之後, 要鳴謝! 鳴謝我知道, 亦都當然會, 因為人地幫左你做咁多嘢, 但點解要定要指定鳴謝公司呢? 目的好明顯, 就係要我係個FREE谷到鳴謝XXX公司, 去幫佢地做宣傳!

當日有一老一中年幾三十幾歲嘅男人去馬安山拆嘢, 唔洗問佢地自己講係做殯儀, 仲話到時伯伯有咩三長褲短佢地都可以幫手喎! 唔係話我個人敏感, 但我真係覺得佢地個LOOK唔會係咁好心去幫人, 因為嗰個三十幾歲嘅男人望我望到眼定定, 好似想食左我落肚咁! 所以佢唔洗講嘢, 就憑佢嘅眼神, 都知道佢唔方係好人一個!

仲有開牌頭話自己係義工嗰個, 我唔太明佢究竟想做D咩, 聽佢講嘢, 腦筍都未生埋就話想開間公司去做義工, 幫D中轉家庭, 但係奇又奇在佢又話雖然幫D低收入家庭, 但係隨意都要收番佢地小小運費OR人工, 要嚟維持佢嗰間公司喎! 我真係好想問, 佢所謂嘅義工, 咁stand for 乜嘢, 乜義工都收錢嘅咩???

2014年10月16日 星期四

兩種體會!

亞媽屋企隔離嘅一個鄰居火燭, 我只係出左一個post 幫佢去徵傢俬, 不出半日就已經有好多人嘅幫助! 我發現, 原來仲有好多好嘅香港人! 無施付出, 不問原因, 亦不問証據, 收到好多message 不停咁問有冇被, 有冇衫, 有冇柜......攪到我第一日晚完全瞓唔著, 因為不停覆message! 最surprise 就係有一個義工幫手安排搵貨車, 又攪大隻佬, 而且仲有人可以安排擺d傢俬係佢屋企暫存! 呢個HK真係充滿愛!

3日時間我忙過不停去幫隔離鄰舍嘅伯伯徵嘢, 另一邊相, 我比人串我唔幫佢!

自從我開始整左環酵之後, 佢我係第一時間話比"佢"知! 因為"佢"成日卦係口邊都話自己好窮, 事實以前就係, 但而家我睇到嘅"佢"洗錢多過我! 以前我知道"佢"就真係冇錢嘅, 呢10年嘅8年裏面, "佢"一開口叫我幫, 我從來唔會SAY NO, 但係因為見到"佢"有小小錢就亂咁洗, 所以我心感唔抵幫!

因為"佢"成日都叫窮, 所以我學識整左之後, 第一個就係想話比"佢"知, 但可惜"佢"嘅第一句就答我: 我唔整呢D咁嘅嘢嘅!

好surprise 出自"佢"把口! 因為既然你咁窮, 整環酵又咁有用又可以慳錢, 我真係估唔到"佢"咁hill 張話唔整~ 呢D嘢!

唔洗慳錢, 咁即係有錢, 咁有錢就唔好叫我幫你! 因為其實我窮過你!  因為我咁串, "佢"就好似被我迫佢整環酵咁走嚟問我點整! 我冇答喎, 只係叫佢爬文, 因為其實既然你係唔整呢D嘢, 唔好嘥我時間嚟同你分享, 因為我之前已經講過點整啦, 但"佢"就睬我都有味, 又話好攰又話好忙, 藉口一大籮!

過左半個月, 我係環酵谷到見到佢終於整左喇, 仲要徵到個大桶喎, 所以我咪回應"佢"一句囉: 之前同你講就睬我都有味, 而家整左都未算遲!

可能我真係好串, 佢就係個公開嘅谷到回應我話問我我唔睬佢, 並唔係佢唔整喎! 雖然個谷D人唔識, 但你都唔好咁樣抺黑我!

去幫人, 有兩種體會, 就係就算你幫佢, 佢都未必會領你情, 仲有可以抺黑你! 而另一種, 就係感激你都嚟唔切!  所以我明晒, 仲好深感受! 因為我睇清楚"佢"!

2014年10月13日 星期一

加油呀, 豬仔!

自從上次見完眼科醫生之後, 真係未停過手, 日日係到整exercise~

其實, 我都覺不停咁整都好辛苦, 更何況一個5歲嘅小朋友日日都要做, 日日要做.......

尋晚, 滕滕有史以來第一次咁扭計! 佢足足喊住咁扭左差唔多一個鐘! 我問佢咩事咁委屈要喊得咁淒涼, 佢答我佢好卦好卦好卦住舊嗰個工人! 滕滕已經諗晒所有嘅可能性嚟質問我: 如果lina 姐姐唔番嚟湊我, 我會好唔開心! 如果lina 姐姐番左嚟hk但湊第二個小朋友, 我會好唔開心! 如果lina 姐姐個仔唔乖, 所以唔番嚟hk, 我會唔開心! 如果lina 姐姐個仔乖, 但留番係印尼開舖頭, 我會唔開心!

其實所有嘅可能性你都知道晒啦, 咁你想我點答你......?! 我唔敢講個事實比佢知個舊工人真係番左嚟hk, 因為我真係唔想佢覺得舊工人係有可能番嚟架!

滕滕咁激動話要個舊工人番嚟, 我就成機問佢現家個工人唔好咩, 點解好似咁唔想佢係到咁嘅! 原因原來, 係因為滕滕話而家個工人成日鬧佢, 鬧佢唔做我比佢練眼嘅功課, 佢覺得好辛苦!

哎呀~ 亞豬呀~ 你知唔知, 其實姐姐都一樣係為你好, 都係想你隻眼快d好番, 唔洗遮眼做練習咋!  同埋, 我而家先知, 我比左好大壓力滕滕, 要佢做咁多遮眼練習......

同一時間, 我都好嬲好激動, 我D眼淚都巴巴聲咁流出嚟話: 你覺得你做遮眼練習好辛苦, 但係你有冇諗過, 我整咁多練習比你, 乜我唔辛苦! 我做到手都痛係唔辛苦, 只係你一個辛苦! 係唔係得你一個咁辛苦先???

滕滕其實都好懂性, 我一講完佢就即刻走埋嚟攬住我話對唔住, 佢以後唔會, 佢會乖乖地咁做練習! 亞仔, 你知唔知, 亞媽都真係想你快D好番, 唔洗再遮眼, 因為我知道做遮眼做練習, 真係唔好過囉, 我明~

今日又同滕滕去見醫生喇, 醫生話進步左小小, 今次真係進步左小小, 所以真係要送架車做獎勵喇!

2014年10月6日 星期一

冇性~

姨甥仔個嫲嫲成日都講"D細路冇性架!"

其實佢地本身真係冇性~! 就算我唔舒服, 滕滕都要我星期六陪佢去上英文班! 所以, 我問滕滕, 你唔洗理我生死架喇, 我唔舒服你都要我去陪你上堂, 如果萬一我行行下暈抵左咁點算??? 我真係估唔到生個仔出嚟係咁冇人性架 >< !

隻腳呢幾日無啦啦痛, 敷左藥酒, 只係UP住唔摔, 都已經好痛~



D藥酒好勁, 乸到塊皮硬晒!

好彩敷左4日就冇咩事, 滕滕亦開始有番小小性走嚟問我: 媽咪, 你隻腳仲痛唔痛呀?!