2014年10月23日 星期四

目的

開出嚟牌頭係義工, 原來背後想有番作為!

出手幫忙, 未攪完嘢就已經同我講定,到時完晒成件事之後, 要鳴謝! 鳴謝我知道, 亦都當然會, 因為人地幫左你做咁多嘢, 但點解要定要指定鳴謝公司呢? 目的好明顯, 就係要我係個FREE谷到鳴謝XXX公司, 去幫佢地做宣傳!

當日有一老一中年幾三十幾歲嘅男人去馬安山拆嘢, 唔洗問佢地自己講係做殯儀, 仲話到時伯伯有咩三長褲短佢地都可以幫手喎! 唔係話我個人敏感, 但我真係覺得佢地個LOOK唔會係咁好心去幫人, 因為嗰個三十幾歲嘅男人望我望到眼定定, 好似想食左我落肚咁! 所以佢唔洗講嘢, 就憑佢嘅眼神, 都知道佢唔方係好人一個!

仲有開牌頭話自己係義工嗰個, 我唔太明佢究竟想做D咩, 聽佢講嘢, 腦筍都未生埋就話想開間公司去做義工, 幫D中轉家庭, 但係奇又奇在佢又話雖然幫D低收入家庭, 但係隨意都要收番佢地小小運費OR人工, 要嚟維持佢嗰間公司喎! 我真係好想問, 佢所謂嘅義工, 咁stand for 乜嘢, 乜義工都收錢嘅咩???

沒有留言:

張貼留言