開出嚟牌頭係義工, 原來背後想有番作為!
出手幫忙, 未攪完嘢就已經同我講定,到時完晒成件事之後, 要鳴謝! 鳴謝我知道, 亦都當然會, 因為人地幫左你做咁多嘢, 但點解要定要指定鳴謝公司呢? 目的好明顯, 就係要我係個FREE谷到鳴謝XXX公司, 去幫佢地做宣傳!
當日有一老一中年幾三十幾歲嘅男人去馬安山拆嘢, 唔洗問佢地自己講係做殯儀, 仲話到時伯伯有咩三長褲短佢地都可以幫手喎! 唔係話我個人敏感, 但我真係覺得佢地個LOOK唔會係咁好心去幫人, 因為嗰個三十幾歲嘅男人望我望到眼定定, 好似想食左我落肚咁! 所以佢唔洗講嘢, 就憑佢嘅眼神, 都知道佢唔方係好人一個!
仲有開牌頭話自己係義工嗰個, 我唔太明佢究竟想做D咩, 聽佢講嘢, 腦筍都未生埋就話想開間公司去做義工, 幫D中轉家庭, 但係奇又奇在佢又話雖然幫D低收入家庭, 但係隨意都要收番佢地小小運費OR人工, 要嚟維持佢嗰間公司喎! 我真係好想問, 佢所謂嘅義工, 咁stand for 乜嘢, 乜義工都收錢嘅咩???
沒有留言:
張貼留言