自從上次見完眼科醫生之後, 真係未停過手, 日日係到整exercise~
其實, 我都覺不停咁整都好辛苦, 更何況一個5歲嘅小朋友日日都要做, 日日要做.......
尋晚, 滕滕有史以來第一次咁扭計! 佢足足喊住咁扭左差唔多一個鐘! 我問佢咩事咁委屈要喊得咁淒涼, 佢答我佢好卦好卦好卦住舊嗰個工人! 滕滕已經諗晒所有嘅可能性嚟質問我: 如果lina 姐姐唔番嚟湊我, 我會好唔開心! 如果lina 姐姐番左嚟hk但湊第二個小朋友, 我會好唔開心! 如果lina 姐姐個仔唔乖, 所以唔番嚟hk, 我會唔開心! 如果lina 姐姐個仔乖, 但留番係印尼開舖頭, 我會唔開心!
其實所有嘅可能性你都知道晒啦, 咁你想我點答你......?! 我唔敢講個事實比佢知個舊工人真係番左嚟hk, 因為我真係唔想佢覺得舊工人係有可能番嚟架!
滕滕咁激動話要個舊工人番嚟, 我就成機問佢現家個工人唔好咩, 點解好似咁唔想佢係到咁嘅! 原因原來, 係因為滕滕話而家個工人成日鬧佢, 鬧佢唔做我比佢練眼嘅功課, 佢覺得好辛苦!
哎呀~ 亞豬呀~ 你知唔知, 其實姐姐都一樣係為你好, 都係想你隻眼快d好番, 唔洗遮眼做練習咋! 同埋, 我而家先知, 我比左好大壓力滕滕, 要佢做咁多遮眼練習......
同一時間, 我都好嬲好激動, 我D眼淚都巴巴聲咁流出嚟話: 你覺得你做遮眼練習好辛苦, 但係你有冇諗過, 我整咁多練習比你, 乜我唔辛苦! 我做到手都痛係唔辛苦, 只係你一個辛苦! 係唔係得你一個咁辛苦先???
滕滕其實都好懂性, 我一講完佢就即刻走埋嚟攬住我話對唔住, 佢以後唔會, 佢會乖乖地咁做練習! 亞仔, 你知唔知, 亞媽都真係想你快D好番, 唔洗再遮眼, 因為我知道做遮眼做練習, 真係唔好過囉, 我明~
今日又同滕滕去見醫生喇, 醫生話進步左小小, 今次真係進步左小小, 所以真係要送架車做獎勵喇!
此終都係小朋友, 比佢發泄下都係好。好過佢唔講, 鬱埋鬱埋。
回覆刪除不過, 証明你兩個既努力無白廢!! 真係有進步!!!
我努力, 而佢有成效, 呢樣嘢先係最開心~
刪除