我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2014年10月6日 星期一
冇性~
姨甥仔個嫲嫲成日都講"D細路冇性架!"
其實佢地本身真係冇性~! 就算我唔舒服, 滕滕都要我星期六陪佢去上英文班! 所以, 我問滕滕, 你唔洗理我生死架喇, 我唔舒服你都要我去陪你上堂, 如果萬一我行行下暈抵左咁點算??? 我真係估唔到生個仔出嚟係咁冇人性架 >< !
隻腳呢幾日無啦啦痛, 敷左藥酒, 只係UP住唔摔, 都已經好痛~
D藥酒好勁, 乸到塊皮硬晒!
好彩敷左4日就冇咩事, 滕滕亦開始有番小小性走嚟問我: 媽咪, 你隻腳仲痛唔痛呀?!
2 則留言:
村姑 C9 仔~
2014年10月14日 凌晨2:58
D藥酒好勁, 唔止乸到塊皮硬晒, 仲唔同色!! 休息多D 呀!
回覆
刪除
回覆
Unknown
2014年10月16日 凌晨12:12
我隻手仲乸到甩晒皮~ 好厲害!
刪除
回覆
回覆
回覆
新增留言
載入更多…
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
D藥酒好勁, 唔止乸到塊皮硬晒, 仲唔同色!! 休息多D 呀!
回覆刪除我隻手仲乸到甩晒皮~ 好厲害!
刪除