2014年10月16日 星期四

兩種體會!

亞媽屋企隔離嘅一個鄰居火燭, 我只係出左一個post 幫佢去徵傢俬, 不出半日就已經有好多人嘅幫助! 我發現, 原來仲有好多好嘅香港人! 無施付出, 不問原因, 亦不問証據, 收到好多message 不停咁問有冇被, 有冇衫, 有冇柜......攪到我第一日晚完全瞓唔著, 因為不停覆message! 最surprise 就係有一個義工幫手安排搵貨車, 又攪大隻佬, 而且仲有人可以安排擺d傢俬係佢屋企暫存! 呢個HK真係充滿愛!

3日時間我忙過不停去幫隔離鄰舍嘅伯伯徵嘢, 另一邊相, 我比人串我唔幫佢!

自從我開始整左環酵之後, 佢我係第一時間話比"佢"知! 因為"佢"成日卦係口邊都話自己好窮, 事實以前就係, 但而家我睇到嘅"佢"洗錢多過我! 以前我知道"佢"就真係冇錢嘅, 呢10年嘅8年裏面, "佢"一開口叫我幫, 我從來唔會SAY NO, 但係因為見到"佢"有小小錢就亂咁洗, 所以我心感唔抵幫!

因為"佢"成日都叫窮, 所以我學識整左之後, 第一個就係想話比"佢"知, 但可惜"佢"嘅第一句就答我: 我唔整呢D咁嘅嘢嘅!

好surprise 出自"佢"把口! 因為既然你咁窮, 整環酵又咁有用又可以慳錢, 我真係估唔到"佢"咁hill 張話唔整~ 呢D嘢!

唔洗慳錢, 咁即係有錢, 咁有錢就唔好叫我幫你! 因為其實我窮過你!  因為我咁串, "佢"就好似被我迫佢整環酵咁走嚟問我點整! 我冇答喎, 只係叫佢爬文, 因為其實既然你係唔整呢D嘢, 唔好嘥我時間嚟同你分享, 因為我之前已經講過點整啦, 但"佢"就睬我都有味, 又話好攰又話好忙, 藉口一大籮!

過左半個月, 我係環酵谷到見到佢終於整左喇, 仲要徵到個大桶喎, 所以我咪回應"佢"一句囉: 之前同你講就睬我都有味, 而家整左都未算遲!

可能我真係好串, 佢就係個公開嘅谷到回應我話問我我唔睬佢, 並唔係佢唔整喎! 雖然個谷D人唔識, 但你都唔好咁樣抺黑我!

去幫人, 有兩種體會, 就係就算你幫佢, 佢都未必會領你情, 仲有可以抺黑你! 而另一種, 就係感激你都嚟唔切!  所以我明晒, 仲好深感受! 因為我睇清楚"佢"!

1 則留言:

  1. 你真係好心地!!!! 又本事, 真係有心有力!! 除左個伯伯, 你父母都一定好安慰, proud of u!!

    至於 "佢" 唔抵幫就少 d 幫喇。

    回覆刪除