2011年5月31日 星期二

耳根清靜~

直至今日為止, 我仍然都係冇乜同馮小姐講嘢, 因為我覺得咁樣真係好舒服, 唔使聽佢講佢屋企d嘢!


尋日出去食lunch, 馮小姐同我講佢星期六去飲, 撞到我姨甥仔個乞E後母, 佢一路講, 我都冇乜搭口, 只係問左一句: "佢而家個樣係唔係都仲係咁核突?!" 除左呢句, 我冇搭過訕, 如果你係佢, 你仲會唔會繼續再講呀?!


真係一個迷囉, 唔知係唔係佢想同我講番嘢, 定係佢真係蠢得咁交關唔知我唔想同佢講嘢, 佢仍然都繼續同我講, 講講講, 講到飲完走去搭車, 跟住又講懶到講佢姑奶, 話佢姑奶要佢地早D番去, 唔想個工人太夜上去佢屋企喎!


唉~ 咁都比佢講左小小!


 


 


2011年5月30日 星期一

就係因為你!

就係因為你!


就係因為你, 我要blk住晒我d blog!


你明唔明點解呀, 因為我唔想比你睇呀!!!


撞牆~

呢條豬仔, 我真係頂佢唔順! 今日放工番到屋企, 第一時間就問個工人佢今日有冇瀨尿啦, 個工人答我有, 仲好多次, 跟住講講下就同我講: "佢好識扮嘢呀, 成日都係到扮嘢, 扮嘢好叻呀!!!" 咁我就問個工人仲咩事啦, 原來個工人每次入廚房, 隻豬仔就會撞個埋牆, 就住就會咋死係到同個工人講痛痛! 唔係撞個頭埋牆, 就撞去個欄到! 一係就張隻腳click入去個爛到, 跟住就同個工人講佢隻腳click住左痛, 慕求個工人唔好入廚房, 一係就入去就要九秘九出番嚟!


點解隻豬仔而家咁奸架!!!


2011年5月29日 星期日

好唔捨得~

上個星期先成家人去左5日旅行, 番工4日工又放星期六日, 點解好似放極都唔夠架?!


唔係因為我想懶, 而係我唔捨得滕滕, 好唔想番工係因為我仲好想對住滕滕多d呀!


要湊滕滕雖然好辛苦, 不過又真係好開心, 但係佢有時又真係曵得好緊要, 叫極都唔聽, 仲以為係同佢玩, 真係激到你吐血!


滕滕, 你可唔可以乖多小小呢, 媽me唔貪心, 只係想你每日可以有15-30分鐘係坐定定睇下書又好, 睇電視又好, 或者你自己玩又好, 可唔可以呀? 你咁唔停法, 我怕我個心得, 但係個身唔得喎~!!!


2011年5月27日 星期五

咩樹咁嗲先~?!

去完旅行之後, 我日日放工番到屋企, 滕滕唔係好似之前咁係到尖叫喇, 而係走埋嚟攬住我隻腳, 好甜咁係咁叫住: "媽me! 媽me! 媽me呀!"


呢幾日, 日日如事, 好似好卦住我咁, 好甜笑住咁叫我呀~!


2011年5月26日 星期四

口嗅記~

係報團時, 個導遊話滕滕已經足左兩歲, 所以要同大人一樣, 要比full paid 嘅導遊費!


而我當時嘅反應係(真係唔係串架): "請問你地server 我個仔d咩呢?!" 而嗰個moment, 個staff 都答唔到我!


有時d嘢真係好邪! 話說第二日, 我安排左嗰3老去左睇人妖show, 咁我、老公 & 滕滕就去左 Big-C到行下super market喇, 而呢個滕滕就十足十甩繩馬騮咁捉都捉唔住, 係咁係到走呀走, 走呀走!


係我係到幫滕滕睇緊d拖鞋仔嗰時, 慘喊一聲之後, 我就聽到老公話: "你實比媽me鬧你呀!"


咁我一睇, 血路一條! 而咁啱約左導遊集合時間又差唔到, 佢地兩個一睇到就已經話去一去醫院穩陣d, 就係咁樣, 我地就去左 pattaya hostipal!



唉~ 真係中口黃囉, 我之前問旅行社你地server 我個仔d咩, 咪就係咁囉!


不過好彩唔係好緊要, 只係比嘢刮到咁小事啫, 而家都好番晒咁济, 只係有小小疤痕等退~! 好彩!


嚟料喇~

去旅行咁多日, 就唔夠瞓咁多日, 每朝早要早 morning calling 一個鐘頭起身, 一嚟我自己要梳洗整頭化妝, 二嚟要煲定水洗奶樽&沖奶, 同埋如果轉酒店就要執嘢啦, 所以夜晚又夜瞓, 朝早又要一早起身, 想唔作病就奇啦!


不過都算好啦, 比我預期遲左, 番到嚟hk第二日先嚟料!


尋日黃昏開始, 個喉嚨就已經開始痛, 番到屋企就開始骨痛, 所以我都即刻食藥喇! 如果成左藥可以唔使睇醫生就更加好啦, 不過去到半夜, 個喉嚨已經痛到腫晒, 心知第日一定要去睇醫生喇!


所以今朝請左半日假, 下午先番公司! 尋晚已經同滕滕一斉瞓, 因為我想快d好, 所以睇嚟呢幾晚都要早d瞓喇~!


2011年5月25日 星期三

辛苦的旅程~

一行六人, 我以為有三個耆英係到幫手, 會好疏乾啦, 點不知最辛苦嘅原來係自己!


人地亞媽我就唔多話得啫, 自己亞爸亞媽我就唔多客氣啦, 因為第一日, 我同老公去睇"堅料嘅人妖show", 佢地三老話攪得掂, 咁我地咪去囉, 而且只係睇50分鐘, 佢地就去商場行, 之後就join番我地先番酒店! 就係咁樣, 我老豆就第一個比我小喇!


老豆每逢晚飯佢都要飲屈爛地, 出門開心就更加唔係飲得少, 因為開心吖嘛, 所以佢襯住我同老公去睇堅show 嗰時, 就自行離隊, 自己一個人走左去行! 自己亞媽大懵, 人地亞媽就天真, 叫老豆睇住兩個老婆婆, 佢就自己一個人行左去, 有冇攪錯呀!!! 而且仲飲左咁多屈爛地, 你話比我知佢一d醉意都冇, 你估我信咩!!! 所以我睇完堅show, 等等等, 見到佢番嚟, 第一時間就嚴重警告佢: "你唔好再自己一個人離隊呀!!! 而家一斉去旅行, 你居然自己一個出走??? 你究竟有冇問過我你可唔可以自己行開呀??? 我都未批准, 你居然出走咁大膽??? 你估你仲好似後生嗰時呀??? 而且仲飲咁多酒!!!" 一輪咀小完我老豆之後, 我老豆居然等緊旅遊巴嗰時同我奶奶講: "我個女真係好錫我架!!! 佢真係好緊張我架!!!" 呢番說話, 奶奶話番比我知嗰時, 真係笑爆我個肚 !!!



呢個滕滕, 諗住三個耆英車輪佢, 我就有安落茶飯食啦, 點不知呢隻豬仔, 我行開一陣都唔得, 坐親車都要同我坐, 黐到我實一實! 我知, 平時我早出晚歸, 只係夜晚同瞓覺時候先可以同我一斉, 但係都唔使好似黐頭猛咁嘛~



之前去泰國, 我地都冇玩上水活動, 今次同老公就有玩降落傘喇, 不過可惜冇影到相, 而滕滕, 就因為我地去左玩降落傘就喊足咁耐! 唉, 真係頂佢唔順~



今次有一日自由行, 而呢日自由行, 我地比左錢個導遊帶我地去眉南河! 嘩~ 就係去左呢個眉南河, 先覺得今次旅程冇蝕, 因為可以去多一到地方嘛!






亞爸出走完, 就跟住到亞媽! 亞爸話亞媽原來有鋪引, 就係自己一個人係咁行左去, 一直行一直行, 又唔理人就係咁行! 所以好多時, 我就好似個八婆咁係條街到大叫: "亞媽~~~~~~~!!!" 一聲聽唔到, 就再叫大聲, 而呢聲當然要更加再大聲啦! 所以我成日都好勞氣咁問亞媽: "你仲咩事要行咁快呀??? 你趕住去邊呀??? 你可唔可以等下人得唔得??? 我地咁多個都一樣咁行啫, 仲咩事係要咁趕呀???" 話完亞媽一次, 過一陣佢又係咁!!! 你話我一日反幾多次眼呢!!!



人地亞媽我就真係好唔想出聲, 不過唔出唔得, 因為我都唔客氣咁話: "上落樓梯, 你顧掂你自己先, 因為呢隻豬仔一陣拉埋你落樓梯, 到時都唔知捉得住邊個!"



因為奶奶成日都要拖住隻豬仔, 無時無刻都想拖住! 行路拖住唔緊要, 但係上落樓梯, 扶手電梯都要拖喎! 大佬, 唔好喇卦, 上落樓梯我都要扶住, 更何況係你, 唔該麻煩顧掂自己先啦! 出左聲話奶奶, 叫佢上落樓梯唔好拖喇, 一陣隻豬仔拉埋佢一斉lok落梯都唔知點算呀! 佢居然答我唔怕喎, 佢會捉實! 唉~ 你話係唔係反爆眼吖!!! 你已經日又拖, 夜又拖架啦, 上落樓梯就小心d啦, 一陣真係有咩事都唔知點呀!!!


以為老豆係最麻煩嘅一個, 點不知原來老豆係最乖嘅一個, 比我話完就以後都唔會, 反而兩個亞媽都爆眼, 最爆仲係自己亞媽潻! 因為佢唔止行路唔理人, 食嘢仲麻煩過乜, 有小小唔係齋, 叫佢"不"起佢算數佢都唔肯! 唉~ 你估你個女我真係英文咁勁咩, 就算識講佢地都唔識聽啦, 我又唔識講泰話, 將就小小得唔得! 而答案係: 唔得!!!!


如果再問我下次仲會唔會同呢三老一斉去旅行, 唔知點解, 我都可能會...........!


比我攪一攪, 真開心~

上個星期五收到馮小姐個mail, 佢話老闆更改番工時間!


朝早由0900改做0930, 放工由1800改做1730, 逢星期六休息!


上個星期老闆開會嗰時, 佢問更改番工時間覺得點, 係嗰個moment我當然話, 你想點就點囉, 唔使問我架!


老闆話想隔開我同個八婆會計, 唔想我地太多時間見到面有磨擦, 而我就答佢, 跟本由始至終, 我地都冇磨過, 因為大家跟本冇嘢講, 冇嘢講又何來有磨過!


我覺得老闆有呢一樣嘢嘅舉動, 一嚟可以話比個八婆知, 因為想留佢, 所以縮短放工時間, 二嚟又可以另我條氣順d, 因為我之前同佢講過星期六番嚟都冇用, 因為冇嘢做!


好! 一石二鳥! 雖然係咁話, 不過我條氣都仲未順, 所以尋日我冇搵過老闆, 而老闆過嚟同我講嘢, 我都係好認真, 一d笑容都冇! 今日, 我有嘢搵佢, 不過都仍然都係好認真!


2011年5月24日 星期二

舒服~

自從上個星期四開始唔同馮小姐講嘢之後, 成個人都舒服晒, 因為唔使再聽佢講埋d又煩又廢嘅屋企嘢!!!


上個星期三 & 今日, 我lunch都冇飯, 都係自己一個出去食, 爽! 今日食完飯, 上埋去惠康買埋嘢飲, 都仲可以兩點番到公司, 唔使好似次次同馮小姐出去食飯, 倍佢去買條毛巾都要攪成15分鐘, 都痴孖線架, me me mo mo 慢過亞婆, 冇一次係可以準時番到公司!!!


今日放完假第一日番工, 馮小姐都冇問過我去旅行去邊, 好唔好玩!(查實都好奇, 就算係同事, 都會問一句去邊到旅行, 而佢, 一句都冇問過, 好似當冇事發生咁!), 不過我都預左, 因為佢份人係咁, 佢冇問都係我預計到, 因為佢覺得唔問我都講, 佢就聽, 我唔講佢唔會問! 所以我都冇同佢講我去旅行, 只係上個星期先同佢講我會放假, 而且仲係係臨走前一晚send mail比佢, 話比佢知我只係唔係hk, 除左有緊要嘢先好打比我!


咁樣都幾好, 大家唔講私人嘢, 起碼唔使再同佢so so, 聽完佢講d屋企嘢之後又要答佢, 唔答又再問, 煩到爆!


而且仲可以公私分明, 因為我打算呢排都係咁對佢, 起碼佢公事有咩做錯, 我都唔使就住, 話佢就話佢! 就好似今日咁, 就已經比我話左佢兩次, 第二次, 我直頭係msn同佢講: pls paid attention to yr work!!!


因為對我嚟講, 唔好做朋友喇, 做同事好d!


2011年5月17日 星期二

終於番左嚟喇~

自從上個再上個星期係契妹到比滕滕整段左條手鏈之後, 就一直冇好過, 好似日日都有d 嘢發生, 成個星期心情都乸住晒, 而且包煙仲要去補給!


因為契妹之前係間珍珠公司到做, 佢叫佢舊同事幫我整番好條鏈, 終於尋日番左嚟喇, 心情就即刻好左, 好似有d嘢安慰番!


因為我隻手有兩條手鏈, 一條係大細佬送, 一條係細細老佬送, 兩條一斉就, 好有安全感, 段左一條得番一條係手嗰時, 就覺得另外嗰個細佬唔知去左邊到!


而家番番嚟, 聽日去泰國都去得開心d, 安落d~


 


割蓆!!!

唔知而家先嚟割, 會唔會太遲? 因為我真係好唔想同馮小姐講嘢, 因為佢講嚟講去都係講嗰d嘢, 我真係真係真係好唔想再聽!


聽日番左公司跟住就出左去整嘢, 我成機send msn比佢, 話我趕唔切番嚟叫佢自己食飯, 因為我唔想同佢一斉出去食, 我唔想再聽佢講佢d嘢, 所以尋日lunch 番嚟,  成day 都冇講一句嘢, 有嘢要做, 都係用msn!不過,今日避唔到, 食lunch又要對住佢!


馮小姐真係好練煩, 佢個工人同個agent 簽左約, 逢係勞工假都冇得放假, 亦都冇錢補, 但係咁樣係犯法架嘛, 馮小姐想攞人便宜而且又唔想比錢, 由佢個工人第3個月開始(即係今年3月), 足足問到我而家, 問我如果個工人陰佢, 咁佢係唔係好麻煩!!!


我真係好唔想答佢, 由第一刻開始, 我都講, 如果你夠膽, 唔怕你咪照唔比錢佢囉, 不過犯法之嘛, 如果你咁驚, 咁你咪唔好偷雞囉~ 咁簡單嘅嘢, 佢今日又再問我!


佢問, 如果佢照比個工人放假(即係唔OT), 但係個工人屈佢話太太要佢OT, 咁點喎! 你話佢個腦係唔係JOY 屎架!!! 只有你迫個工人番工但係又唔比錢佢, 個工人先屈你爆你出嚟啫! 你比佢放假, 佢仲乜無啦啦屈你呀! 冇嘢吓嘛~~~!!! 佢話個工人唔想放假想OT, 但係佢又唔想比多EXTRA 個工人, 所以佢想比個工人放假, 但係就怕個工人係放左假, 但係就屈佢要比OT錢喎!


你話馮小姐係唔係上腦呀!!! 所以可唔可以唔好再同我講嘢呀, 我唔97想答呀!!! 問埋D嘢跟本就唔係人問嘅問題!!!


2011年5月16日 星期一

露體狂~

滕滕近期興呢味嘢!




日日如事, 著完又除, 除完又著! 有時仲唔著衫四圍走!


咁又唔得, 咁又唔得, 咁咁咁又唔得!!!!!!!!!!

今晚放工, 老闆叫我留抵, 佢話要同我開會! 開會, 係因為個仆街會計今日遞左resign letter, 而我呢, 就係比人話嗰個!

個仆街會計係過年前同老闆講, 因為我annual leave太多, 唔知點計, 跟住老闆為左好似公平d, 就叫個會計同我清晒佢, 係我份double paid到扣, 扣淨得番千八蚊比我, 雖然老闆私底下有比番我, 不過因為我覺得個會計til 起件事去攪我, 而馮小姐放產假又私自唔扣佢變左五份四, 所以我就係因為咁, 條氣好唔好唔順, 就唔再同個會計講嘢! 因為我原本都已經好憎佢, 順理成章, 我就真係可以唔使再同佢講嘢, 食飯都唔入會議室食! 而馮小姐見我咁, 佢就跟我一樣, 亦都唔入去同佢一斉食!

平時係office, 我都好串下, 句句同馮小姐講嘢有骨嚟單打佢, 因為個會計係老闆面前擦鞋, 係到扮可憐, 而另到我就更加憎佢, 講嘢句句都單爆佢!

老闆今晚話我好唔同佢一斉食lunch, 擺明唔妥佢唔得, 乜我唔撚鐘意一個人, 唔想對住佢食飯唔得咩???

老闆又話我, 話我好因為扣double paid件事而唔同佢講嘢唔得, 乜佢攪我而另到我扣晒錢, 我嬲都唔得咩???

老闆又話我, 明知佢咁大年紀都未結婚, 又仲係單身, 做埋d嘢自私到死, 唔使理人, 而我同馮小姐唔鐘意佢做嘢都損人不利己就唔得, 乜我對一件事嘅睇法唔認同都唔得咩???

以上種種嘢佢都話我唔啱, 因為就係因為我做到出面唔鐘意佢, 攪到好似迫走佢就係唔啱!

我話我係好唔鐘意佢, 點解我唔想對住佢, 唔同佢一斉食飯都唔得? 點解我唔鐘意d人好似個會計咁擦鞋都唔得? 點解我唔可以選擇唔鐘意一個人唔得???

係對話當中, 我真係好撚興咁直接講我真係好唔鐘意對住佢, 點解我唔想同佢食飯都唔得? 係唔係我唔可以做一d 我自己唔想做嘅事? 點解要迫我對住一個好咁唔鐘意嘅人!

老闆講明佢想留佢, 因為雖然個會計個人性格衰, 但係係工作方面佢做得好好, 佢唔想又新一個新人番嚟, 因為佢知道到頭嚟都未必會冇事! 而我, 亦都講到明, 既然我同個會計大家都冇計傾, 咁好正常咪唔好傾囉, 話不投機半句多, 咁點解冇計傾都唔可以咩???

我問老闆係唔係想我聽日烚熟狗頭咁對住佢, 係唔係要我好寬容咁要我聽日邀請佢一斉係會議室食lunch先? 老闆話佢唔係要我咁樣做, 而係一間公司, 得3個人係唔係要咁樣大家不理不睬喎! 咁我又再問, 不如直接d想我點樣做呀? 使唔使我扮死狗呀?

離開公司, 係巴士到, 個心好唔舒服咁就喊左出嚟, 因為老闆好大男人, 佢想我順佢意, 唔好再憎個會計, 唔好再唔同佢食飯, 唔好再單打佢! 但係我個心就同頭先同佢講嘅一樣, 點解我唔鐘意一個人, 都唔可以唔同佢講嘢? 點解我唔想見到一個人, 都要迫住同佢一斉食飯? 點解我唔鐘意一個人都唔得??? 


2011年5月15日 星期日

媽me~

尋日朝滕滕一起身, 對住我笑, 叫我"媽me"!


滕滕好似好得意咁叫, 因為佢之前係叫我媽媽架, 無啦啦而家叫我媽me 喎~


今日, 仲貪得意係咁叫我"媽me, 媽me, 媽me"!


頂~~~ 我比人老點!!!!

因為星期五一早打去中旅, 問佢我要帶d咩去辦証, 個女人答我, 要帶passport, id & 3張相, 同埋我一定要申請左回港証先可以辦理回鄉証, 所以原本星期五book左9:30我都冇去到, 等星期五做左回港証, 今日先再去做回鄉証!


不過今日一去到攞籌, 個男人就同我講我一定要提供出世紙正本! 同埋, 有passport就唔使要回港証架喇! 唔係亞化???!!! 有passport就唔使回港証都得??? 明明問左話唔使要出世紙正本, 而家又話要??? 今日係星期日, 工人放假, 咁我起不是又要湊住滕滕番番屋企去攞出世紙???


因為我真係覺得好玩嘢囉, 所以我就係攞籌個counter到同個男人理論! 可能因為我講得又大聲, 打咩電話no都即刻可以講出嚟, 所以個男人冇我乎咁話得喇, 一陣你做証我幫你同同事講, 你嚟攞証先比正本我地睇啦!


雖然可以唔使再行多轉, 不過我真係覺得比人老點囉, 原來有passport就可以唔使申請回港証!


2011年5月14日 星期六

不太開心~

尋日同老公結婚10週年, 因為老公要番工, 所以今晚先補番食飯!

10年, 咁就10年, 不過呢10年, 未生滕滕之前好似開心D, 生左滕滕, 老公成日都番工, 大家好似冇乜溝通過, 而且, 仲覺得大家好似遠左!

人地以為, 生左BB, 一家三口, 覺得應該幸福快樂, 不過就係因為多左一個, 家庭開支大左, 老公就不停咁OT, 一個星期, 都唔知見到佢有冇3/4晚, 有時仲有兩三日冇見面, 以前都有SWEET感覺, 而家呢, 好似唔覺, 又點會幸福左?! 多左一個人, 又多左個工人, 屋企就多左個陌生人, 好多嘢都唔同, 唔可以鐘意點就點, 種感覺而且仲要就住就住!

係唔係因為生左仔, 放假都唔去得邊架啦, 咪又係湊滕滕, 放左工又即刻番屋企, 所以我覺得老公少左關心我! 我有同佢講過我嘅感受, 不過佢好似冇咩反應, 又或者答我佢唔覺!

咁我可以點?!

 


2011年5月13日 星期五

我係唔係得罪你全家呀?????

尋日賴醒book左做回鄉9:30,跟住做回港11:30, 以為好perfect 啦, 不過好彩我今朝一早打去中旅社confirm 要帶咩文件嗰時, 佢地同我講要申左回港先可以做回鄉喎, 所以今朝唔使去中旅社啦~


10:00去到入境處, 睇下有冇得偷雞早d整啦, 點不知佢地話冇我record 喎~ 嘩! 好彩我print 左張預約表出嚟啫! 等佢地check, 都攪到成11:45先有得埋枱整証呀, 所以偷雞嚟都冇用!


因為上次整passport, 條友打錯左滕滕個舊名, 所以我今次一嚟就同佢講, 叫佢睇清楚, 唔好又入錯個名, 如果唔係佢地又要再做過! 我個心都係想提醒佢啫, 點不知個仆街女人幾串呀, 第一句就好冇禮貌咁問我: "幾時改架?" 我一聽到佢d語氣咁"屈", 我都唔係好好好態度咁答佢: "我唔記得幾時改喎, 係張出世紙到有寫架!(條八婆當時手係攞緊張出世紙係手) , 跟住條八婆又再問我即係係邊! 跟個時候我開始扯火喇, 即係同佢講話佢好冇禮貌!


呢條八婆都唔弱, 因為佢跟住居然挑戰我:


八: "唔覺有咩問題喎!


我: 你唔覺有咩問題, 我覺得你好冇禮貌囉! 你呢D咩態度呀!


八: 我唔覺得有問題!!!


跟住佢又攞張副處証問我簽名係邊個嚟


我: 更係知啦, 如果唔係佢點會簽名呀!


八: 呢張嘢係要佢清楚知道做咩事佢先可以簽名, 仲有相呢?


我: (我已經攞左出嚟)係到啦!


八: (好撚串嘅態度)你攞入嚟D!


我: 小姐, 你呢D咩態度呀!


八: 我唔覺有咩問題!


我: 你冇問題? 我而家得罪係全家呀! 你講嘢咁冇禮貌, 連街邊個小販嘅亞婆D態度都好過你!


八: 小姐! 你問你嚟做乜架!!!


我: 我嚟做乜? 我問你我而家做緊愉呀??? 我係唔係得罪你全家呀? 你坐係到又做緊乜呀? 你問我嚟做乜, 咁我問番嚟你而家做緊乜吖!!!


全程我地對話當中, 都有個著制服(應該高級D)企係後面聽到晒我地嘅對話, 佢見我越嚟越火, 佢就行埋嚟接手左條八婆喇! 呢個制服女人一坐嚟, 就已經同我講唔好意思, 因為嗰個八婆唔舒服啱啱睇完醫生番嚟! 一聽到佢咁同條八婆解釋, 我就已經知個制服女人都睇&聽&知道到佢同事真係十分冇禮貌, 不過我就答佢, 唔舒服唔係大晒架, 唔舒服咁又點呀, 既然心情唔好咪唔好番工啦, 坐係到做嘢, 就無啦啦搵我嚟出火, 我都只係想REMIND你地唔好整錯啫, 如果整坐咪又係你地要做多次嘢!


呢個制服女人不停咁晒冧, 仲話可以幫我轉介比主任喎! 轉! 更係轉啦, 我得罪條八婆D咩呀, 咁樣態度嚟同我講嘢! 我唔係要求心臉迎人, 但係都唔使句句都咁冇禮貌呀!


所以我見完主任, 頭先又再打去入境處投訴組到, 又PORT多次條八婆!!!


2011年5月12日 星期四

就嚟喇!!!

今日終於同滕滕攞左個passport 番嚟喇!!! 好開心, 因為就嚟有得一斉去旅行喇!!!


加埋3個耆英, 我諗每人同我地湊一陣, 我地都唔會辛苦呢  !


今日老公話佢公司6月攪去大陸3日2夜喎, 所以做完公司嘢, 我就上網睇一睇啦, 吖! 居然申請回港証&回鄉証, 都比我約到聽日喎! 勁呀, 仲要一個9:30, 另一個就11:30呀!!!


yeah~~~~~~~


好撚興呀!!!

公司一收到柜紙, 馮小姐就要話比我知vessel d details, 同埋開倉攞柜前, 馮小姐要問一問我可唔可以比廠, 佢先可以e-mail比廠d同事, 不過有時將柜紙並唔係開倉前幾日有, 而係有時可能早成個幾兩個星期前已經有柜紙到手!

馮小姐知道亦都明白send 張柜紙比廠前要問一問我, 係因為怕個客裝貨前有嘢變更! 不過我都唔明, 點解馮小姐收到柜紙嗰一刻, 但係又有排先開倉, 佢就問定我張柜紙pass 唔pass比廠? 仲乜撚嘢要咁早問呀??? 係唔係比晒d料我, 已經問左我, 佢就可以當自己應該要做嘅嘢就已經finish左呀??? 係唔係即係話就話左比我知, 到時有咩事唔好懶佢冇比我呀???  又或者覺得, 自己分內事就做左喇, 一陣唔好話佢好撚懶呀???

馮小姐早咁多問我, 我已經唔係第一次唔答佢, 我唔答佢, 佢咪又係到時開倉前又要問, 我都唔明我唔知佢咁多次, 佢都仲要次次問?! 係唔係唔7問會死架!!!

終於, 我尋日忍唔住同佢講, 叫佢以後開倉前先好問我張柜紙比唔比廠! 同佢咁講, 我亦冇解釋原因! 佢亦都冇問我點解, 因為我知道佢知道我點諗! 因為呢d走後門嘅嘢, 佢又蠢唔撚得晒!

不過, 今日同滕滕攞完passport 番工之後, 好似鬼mum眼咁, 我係msn個message到又見到佢又問我! 係, 我承認我冇睇清楚, 所以先至話鬼mum眼, 我問佢點解又問我之後, 佢就有位入我喇! 佢話佢冇問, 問我究竟想佢點先啱我心水喎! 幾7串呀! 我答佢因為佢比我d嘢係一大堆, 所以我睇錯左, 以為佢又問我! 跟住馮小姐又再入我, 問我究竟想點, 佢好迷, 叫我講清楚喎!

佢老味, 一時唔偷雞就走撚左去做寶長!!! 唔該你分下莊閒啦, 你有得係呢到做, 都係因為我架, 你有得結婚, 生埋個仔, 都係因為我架, 唔係因為我, 你而家食緊屎喇!!! 叻嘅你以後唔好再問我嘢啦, 一時又問我你個仔d嘢, 一時又問我你個女d嘢!!! 你咁撚勁, 你自己湊番個仔啦苯, 連個仔沖涼都話佢郁, 怕sin手, 唔敢一個人同個仔沖涼!!! 都痴九線架, 話個仔夜晚瞓覺轉身, 問我可唔可以挷住佢唔比佢郁! 你冇撚嘢吓嘛, 我挷九住你唔比你郁得唔7得呀!!! 你個仔而家幾大呀, 成5個幾月喇, 乜撚嘢都要番嚟問我! 你估你問我, 我真係好想答你呀!!!

麻九撚7 煩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


2011年5月11日 星期三

多嚿魚+無練聊!

呢個世界, 有d人真係好多只嚿魚! 既然唔fd, 就唔好睇我d嘢啦, 又要八撚卦!


係唔係身有屎, 所以先覺得人地話佢, 原本我都只係冇嘢, 發洩左講左出嚟就算喇, 不過d人就係八撚卦, 所以就八我d嘢, 有咁啱就得咁橋, 陰差陽錯就睇到d又睇唔到d, 咁佢就以為我好練唔妥佢!


oh, sorry, 原本我都唔係話佢, 不過就係因為八撚卦囉, 所以佢就連最basic嘅connection都cancel 埋! ok, 唔緊要, 因為本身都已經唔係好fd, 所以我唔係好care佢咁做, 不過, 既然係咁, 就唔好咁多九餘, 睇我d嘢啦!!!


又係啦, 都唔知乜嘢老母嚟架!!!

上個星期六約左姨甥仔同佢嫲嫲出嚟飲茶, 嫲嫲同我講, 姨甥仔個細佬(係佢個乞衣後母所生)話係佢地出門口嗰時, 係到呼天搶地話: "嫲嫲, 我求下你啦, 你帶埋俊俊出去飲茶啦! 我求下你啦!"


我一聽到, 我就問嫲嫲: "你又話個女人出左去九龍同佢老母飲茶, 乜佢冇帶埋個仔去咩?! 佢求你咁慘, 你咪帶埋佢嚟囉, 我憎佢老母啫, 唔會憎埋個小朋友架!"


嫲嫲話比我知, 個女人係唔會帶埋個仔出去架, 次次同佢老母飲茶, 都唔會帶個仔出去, 所以我唔使休想! 我休想?! 我只係覺得個小朋友都幾慘, 個亞媽同亞婆去飲茶又唔帶自己去, 個亞嫲同亞哥去飲茶, 都係唔帶自己去, 所以其實我姨甥仔都幾幸福, 因為起碼童年我咁錫佢!


嫲嫲話唔帶細佬嚟, 因為細佬攪嘢攪到死, 一食完就要走, 又唔聽講, 而且又咁耐冇見我, 所以想坐耐d, 先唔帶埋佢嚟!


唉~ 我都唔明, 做亞媽點解做到咁, 星期一至五放工已經唔係見個仔好耐架啦, 我都唔明星期六/日乜唔係想對住個仔架咩??? 寧願自己出街都唔會帶埋個仔去! 呢個世界, 真係乜嘢老母都有!


好令呀~

尋日去買鏡, 無意中比我見到呢隻介子!



好鐘意呀, 只係49蚊咋, 直頭筍爆~~~!!!



p.s. 影左幾張相, 一睇, 先發覺原來自己隻手咁巢~


2011年5月10日 星期二

一個迷~

尋日星期一冇飯帶, 同馮小姐出去食lunch! 因為屋企付近冇尿片賣, 所以見食lunch, 就去埋藥房到叫佢留定比我, 放工去攞!


馮小姐見我去買尿片, 又問我fitti 抵唔抵用! 我同佢講, 你已經問左我係第三次, 我冇買過fitti, 我唔知抵唔抵用! 跟住又話想買尼飄, 再平d! 因為, 佢又講喇, d尿片好貴, 唔想買pampers, 想買隻平d! 貴?


我答佢, 而家日日都咁死熱, 你轉隻厚d, 一陣焗到佢個c屁生嘢呀, 你自己買衛生巾都買隻薄架啦, 你冇嘢嘛!  我講完之後, 馮小姐又再話, 都係啫, d屎片好貴呀!


我真係唔明, 既然冇乜錢, 又要死充, 去私家生, 而家買尿片比個仔, 嗰一個幾毫都話唔捨得, 都唔知乜嘢老母嚟! 去完私家生之後就窮到褲穿窿, 冇錢就唔好死撐啦, 攪到連架車都要賣埋, 都唔知乜人嚟架!


2011年5月9日 星期一

節目豐富~

尋晚飲到醉醉地, 攪到今朝成十二點先起身! 一起身, 滕滕已經係時候食lunch喇! 可能隻豬仔知道我地唔使番工就一定有街去, 所以lunch碗飯食左半碗就唔食喇!


第一程, 我地去左飲茶! 今次比滕滕食左好多嘢, 有千厚糕啦, 包包, 蘿蔔糕, 仲有就係炸雲吞! 最緊要, 就係呢d嘢放係碟同隻碗到, 而滕滕就自己食晒, 我一d都冇幫過手! 所以食嘢又有進步喇~


食完嘢, 我地就去左市中心, 倍老公去睇電話, 又去左JUSCO買水壺比隻豬仔, 跟住又去左 H & M! 呢隻豬仔, 真係貪靚都冇人有, 又要戴帽, 又要試鞋, 跟住仲唔肯走! 



行完一輪, 番到屋企都成四點幾, 一抱上手, 叫佢合埋雙眼啦, 就即刻冧左!



未完架, 因為番左屋企一陣, 五點我地就出發去沙灘喇!



一落沙第一下, 只係驚嗰一下, 之後就冇嘢喇, 仲從來未試過, 坐左45分鐘都冇郁過呀!



如果佢係屋企都係咁, 你話幾好呢, 唔好講45分鐘, 如果有15分鐘我都願喇!




玩左差唔多一個鐘, 我地就走, 番屋企喇, 因為太陽佰佰都落左山喇!


今日滕滕只係瞓左15-20分鐘到, 我諗佢今晚應該唔會醒喇卦~


心情不佳...........

今晚終於忍唔住去買左包煙! 我D朋真係叻, 我係FB到, 都冇話買左包咩, 佢地就已經估到~


同滕滕瞓左之後, 我就開始我嘅大計, 就係攞支紅酒出嚟自對!


而家醉醉地, 唔知係唔係真係可以乜都唔理唔諗呢~


2011年5月8日 星期日

繼續去玩~

今日係母親節, 對我嚟講冇咩特別, 因為老公就算唔使番工, 佢都唔會同我慶祝, 因為佢可能都唔覺得我係一個母親, 而且佢一D都唔覺得我陀得好辛苦、我生得好辛苦、我湊得好辛苦!

咁又係, 就算我係順產, 產完之後我都只係覺得係不外如事, 而且滕滕所有嘢都係係我掌握之內, 更何況滕滕其實又唔係好難湊, 所以就連我自己都唔覺得有D咩要同自己慶祝!

老公要番工, 咁我同滕滕就自己搵節目啦, 就係去左契妹屋企玩喇!

唔係自己地頭就真係唔同D, 滕滕一入屋, 就同我講驚驚喎! 唔知係間屋有問題, 定係屋裏面D人有問題呢 ?!

今日, 又玩到成十點先番到屋企呀!


2011年5月7日 星期六

開心的一天~

今日行程好豐富, 同嫲嫲梓祐食完lunch, 我地就去左探表弟喇~


一見到表弟, 我就叫滕滕:"拖住表弟啦!" 而滕滕又就第一時間拖住喇, 不過行左一陣, 表弟fig開佢隻手, 因為可能表弟都唔知佢乜水!



真係新屎坑囉, 一話飲水, 大家都要人地食杯嚟飲, 好睬兩個都冇病咋!



玩左個幾兩個鐘, 就跟住落樓下公園再玩過!



玩到成五點走, 行到去輕鐵站, 我同滕滕講: "(我)好攰呀!" 滕滕跟住又跟我講:"好攰呀!" 講完就已經冧左係我心口, 瞓到落車先醒呀!


都好耐冇見過表弟喇, 今日真係玩得好開心呀!!!


正衰仔~

好耐冇見過梓祐同嫲嫲, 所以今日約左佢地出嚟食lunch!


呢個衰仔梓祐, 真係衰仔嚟架, 係fb留左message比佢, 佢叫打比我, 打左起碼兩個星期都唔打嚟! 只係嫲嫲星期三打嚟, 我先可以同到佢講嘢!


係飲茶途中, 大家好似平時咁講下呢樣講下嗰樣, 一陣我又問下佢番學點, 又問佢cool牙cool成點!  講講下我就成機問佢, 仲咩佢 FB個status到 blk左我! 起初個衰仔就答我佢呢排好少上, 跟住我就問佢, 你好少上咩, 點解係舅父嗰到就睇到你d嘢, 而我嗰到就睇唔到?! 我又問佢你同我講大話我知架, 你唔好當我流!


唔知係唔係青春期呢? 又或者男仔同女仔真係唔同,因為呢條友仔, 真係冇乜人情味! 嫲嫲同我講, 佢番左自己屋企幾日, 個衰仔都一個電話都冇, 所以叫我唔使傷心!


2011年5月6日 星期五

耀武揚威!

尋日, 家姐打電話嚟話我老豆打比佢佢老豆傾計, 講比我佰佰聽話我地三姊弟同埋佢兩老一斉去泰國, 而且今次仲要同埋我一家去!


我唔知人地, 但係如果係我個家族嚟講, 我就好少聽到d表哥表姐表妹表弟會同d亞爸亞媽出門旅行, 所以我諗今次我嗰兩老, 其實真係開心到飛起!


所以家姐同我講, 我老豆打比佢老豆係到耀武揚威, 因為佢聽到佰佰係到講, 如果d後生有能力請你去, 就更係去玩下啦, 諸如此類呢d嘢! 家姐講完, 我跟住就話, 唔知我地第日老左, 會唔會好似佢兩個(我老豆&佢老豆)咁, 打電話嚟認威, 又話自己嗰個有幾錫自己, 個仔又點對自己好呢!


其實如果第時老左, 兩姊妹傾電話都有講埋呢d嘢, 係到認屎認屁, 其實真係幾開心, 因為起碼第一件事, 就係自己為左仔女付出嘅努力同心機, 係冇白費! 唔知第日老左會唔會係咁呢  ???


2011年5月5日 星期四

轉變~

呢幾個月, 滕滕識講嘅嘢真係越嚟越多, 雖然係講得唔正, 不過有d冇教過佢, 佢聽得我地講多, 佢有時都無啦啦自己講左出嚟, 例如跌左d嘢落地下, 佢嗰日無啦啦指住同我講: 跌左! 又好似佢掉左架巴士出花糟, 佢又會話: dum 左!


之前佢攞起個電話講, 都係講"wear" , 但係呢幾日, 佢就好清楚咁講"喂"!


仲有, 之前都仲係講star 係"da! da!", 呢幾日, 佢就講"善打! 善打!"


我一聽到佢講"善打" 我就覺得好好笑, 個s音唔識發, 就發左"善"!


2011年5月4日 星期三

我真係好唔明!!!

上個星期同亞媽討論, 已經有火, 事原係因為姨丈過左身, 亞媽好勞氣咁話我d表哥表姐不考, 連攪殯儀法事都唔做好不孝!


我一聽到, 我問亞媽係唔係姨丈同表姐表哥佢地講唔好大攪, 佢自己都唔想舖張, 又或者佢地本身親戚唔多, 唔想咁煩攪咁多嘢呀!  亞媽一聽到我咁講就好唔認同, 佢話姨丈養大六個仔女, 個個都咁不孝喎! 仲要養到個個咁大, 就咁買張蓆包住個老豆就算喎!


呢d咪叫代溝囉! 因為我好唔認同亞媽咁講, 因為佢又唔係姨丈嗰家人, 又唔係人地屋企人, 可能姨丈臨去之前講落左唔好攪大呢, 哦, 就係因為要對住我亞媽呢d咁嘅親戚, 所以連死嗰個人嘅意願都唔可以跟? 因為如果唔係, 仔女就比人話不孝? 我又想問, 就係因為咁樣而代表不孝呀? 唔係亞化?????????????


頭先, 我聽到亞媽打電話去唔知邊到話買張念左經嘅被, 我就忍唔住同佢講: 啱晒你意思啦, 就係因為你地呢d親戚, 所以可能連死左嘅人個意願都唔可以聽啦!


唔係好明, 亞媽仲二話不說, 好堅持咁話我d表姐表哥不孝, 個個搵到錢都唔同老豆攪得好d! 又講多次, 養到個個咁大, 個個都冇人性!


係呢一刻, 我真係忍唔住發火囉, 我問亞媽:


1)請問你係唔係佢地一家人? 請問你有冇聽過姨丈講, 死左係唔係唔想攪?


2)請問人地一家人嘅事, 關你咩事? 請問你幾時轉左姓郭呀???


3)你成日係到計數, 話養到個個咁大都咁不孝, 咁我就同你計: 以前養仔女頂晒都係養到十八九歲跟住就出嚟做嘢, 之後就倒番轉要養番你地, 我想問下計落條數, 邊個蝕d??? 以前d人鐘意早生仔, 咁計落, 好似掉番轉, 養大一個小朋友要廿年, 但係廿年後, 最少要養番你地最少四十年, 請問邊個so d 先???


4)你話死左唔攪大就不孝, 咁即係生前對你幾好多冇用啦??? 咁係唔係即係代表生前唔使對你咁好, 死左就同你風光大葬就代表好孝順先????


我真係好唔明, 點解亞媽咁唔化!!!


咁鬼煩架!

今日去左啟思到交晒支票, 比晒D回條番去喇, 不過其中有一張就話要比DR填番D針卡資料!


我打去DR到, 諗住同佢講我會搵courier send去佢到, 叫佢幫我填, 不過DR話我要帶埋滕滕去, 因為嗰到有D嘢係要DR check 過先可以填喎!


乜咁鬼煩架! 同滕滕打針嗰個dr就係佐敦, 另外平時睇開嗰個每次都要到診卦号, 卦左号之後就要等成個幾兩個鐘! 唉~ 真係好鬼煩, 又要搵dr!!!


2011年5月3日 星期二

戒片中~

其實同bb戒片, 真係唔係一件易事, 最少半個鐘要叫佢一次VV, 我個滕滕呢, 就要密D, 因為佢成日飲水, 飲襯都一大杯, 放假嗰兩日, 我隨15分鐘就要叫佢一次!


D工人靠唔住就更架喇, 之前問過佢有冇試過同BB戒片, 佢話有, 咁我就大安指意比佢啦, 點不知都係一個字: 懶! 因為佢唔會好似我咁, 密D叫滕滕痾VV, 到滕滕瀨左尿, 就要洗褲仔, 要做咁多嘢, 佢寧願同佢著片褲!


如果唔係因為就嚟夏天, 我都可以尤得佢, 不過天氣開始熱啦, 條片褲幾鬼厚先得架! 所以我同左個工人講, 我唔再買片架喇, 日抖要同佢著戒片褲呀, up到個pat pat 出晒汗!


個工人好似好無奈咁同我講: "bb成日都瀨尿呀, 次次都係瀨左尿先同我講話VV!"


又話試過同BB戒片! 個個BB戒片都係咁架啦, 如果唔係使乜要學啫, 咪話我話你懶到死!!!


2011年5月2日 星期一

坦白d!

上篇blog, 講得咁隱, 係因為想比我老公個舊同事個老婆睇! 唔知佢幾時又入我個blog到八!


我真係好想好想好直接咁話佢, 不過費事一陣我老公又話我, 話我仲乜個blog咁容易比人發現喎! 我個心諗都痴線架!!! 個blog係我架, 我想講乜就講乜啦, 唔使仲要就住就住下嘛, 條八婆搵到我都冇辦法, 我都係照事實咁講啫!!!


上次條八婆以為我係fb到話佢, 跟住就即刻入我個blog到睇喇, 而且仲係fb到delet左我! delet唔緊要, 橫掂大家都唔係咁fd, 見又唔係見得多, delet左咪尤佢囉, 不過就唔好入我個blog到睇我d嘢啦!


我問老公, 點解佢老婆咁撚無聊, delet左我但係又要睇我個blog? 上篇blog我會一直放係第一位, 直至佢又嚟睇, 等佢睇完, 我就將佢放係黑名單, 睇下你仲點撚樣八我d嘢!!!