一行六人, 我以為有三個耆英係到幫手, 會好疏乾啦, 點不知最辛苦嘅原來係自己!
人地亞媽我就唔多話得啫, 自己亞爸亞媽我就唔多客氣啦, 因為第一日, 我同老公去睇"堅料嘅人妖show", 佢地三老話攪得掂, 咁我地咪去囉, 而且只係睇50分鐘, 佢地就去商場行, 之後就join番我地先番酒店! 就係咁樣, 我老豆就第一個比我小喇!
老豆每逢晚飯佢都要飲屈爛地, 出門開心就更加唔係飲得少, 因為開心吖嘛, 所以佢襯住我同老公去睇堅show 嗰時, 就自行離隊, 自己一個人走左去行! 自己亞媽大懵, 人地亞媽就天真, 叫老豆睇住兩個老婆婆, 佢就自己一個人行左去, 有冇攪錯呀!!! 而且仲飲左咁多屈爛地, 你話比我知佢一d醉意都冇, 你估我信咩!!! 所以我睇完堅show, 等等等, 見到佢番嚟, 第一時間就嚴重警告佢: "你唔好再自己一個人離隊呀!!! 而家一斉去旅行, 你居然自己一個出走??? 你究竟有冇問過我你可唔可以自己行開呀??? 我都未批准, 你居然出走咁大膽??? 你估你仲好似後生嗰時呀??? 而且仲飲咁多酒!!!" 一輪咀小完我老豆之後, 我老豆居然等緊旅遊巴嗰時同我奶奶講: "我個女真係好錫我架!!! 佢真係好緊張我架!!!" 呢番說話, 奶奶話番比我知嗰時, 真係笑爆我個肚
!!!
呢個滕滕, 諗住三個耆英車輪佢, 我就有安落茶飯食啦, 點不知呢隻豬仔, 我行開一陣都唔得, 坐親車都要同我坐, 黐到我實一實! 我知, 平時我早出晚歸, 只係夜晚同瞓覺時候先可以同我一斉, 但係都唔使好似黐頭猛咁嘛~
之前去泰國, 我地都冇玩上水活動, 今次同老公就有玩降落傘喇, 不過可惜冇影到相, 而滕滕, 就因為我地去左玩降落傘就喊足咁耐! 唉, 真係頂佢唔順~
今次有一日自由行, 而呢日自由行, 我地比左錢個導遊帶我地去眉南河! 嘩~ 就係去左呢個眉南河, 先覺得今次旅程冇蝕, 因為可以去多一到地方嘛!
亞爸出走完, 就跟住到亞媽! 亞爸話亞媽原來有鋪引, 就係自己一個人係咁行左去, 一直行一直行, 又唔理人就係咁行! 所以好多時, 我就好似個八婆咁係條街到大叫: "亞媽~~~~~~~!!!" 一聲聽唔到, 就再叫大聲, 而呢聲當然要更加再大聲啦! 所以我成日都好勞氣咁問亞媽: "你仲咩事要行咁快呀??? 你趕住去邊呀??? 你可唔可以等下人得唔得??? 我地咁多個都一樣咁行啫, 仲咩事係要咁趕呀???" 話完亞媽一次, 過一陣佢又係咁!!! 你話我一日反幾多次眼呢!!!
人地亞媽我就真係好唔想出聲, 不過唔出唔得, 因為我都唔客氣咁話: "上落樓梯, 你顧掂你自己先, 因為呢隻豬仔一陣拉埋你落樓梯, 到時都唔知捉得住邊個!"
因為奶奶成日都要拖住隻豬仔, 無時無刻都想拖住! 行路拖住唔緊要, 但係上落樓梯, 扶手電梯都要拖喎! 大佬, 唔好喇卦, 上落樓梯我都要扶住, 更何況係你, 唔該麻煩顧掂自己先啦! 出左聲話奶奶, 叫佢上落樓梯唔好拖喇, 一陣隻豬仔拉埋佢一斉lok落梯都唔知點算呀! 佢居然答我唔怕喎, 佢會捉實! 唉~ 你話係唔係反爆眼吖!!! 你已經日又拖, 夜又拖架啦, 上落樓梯就小心d啦, 一陣真係有咩事都唔知點呀!!!
以為老豆係最麻煩嘅一個, 點不知原來老豆係最乖嘅一個, 比我話完就以後都唔會, 反而兩個亞媽都爆眼, 最爆仲係自己亞媽潻! 因為佢唔止行路唔理人, 食嘢仲麻煩過乜, 有小小唔係齋, 叫佢"不"起佢算數佢都唔肯! 唉~ 你估你個女我真係英文咁勁咩, 就算識講佢地都唔識聽啦, 我又唔識講泰話, 將就小小得唔得! 而答案係: 唔得!!!!
如果再問我下次仲會唔會同呢三老一斉去旅行, 唔知點解, 我都可能會...........!