http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
尋日朝滕滕一起身, 對住我笑, 叫我"媽me"!
滕滕好似好得意咁叫, 因為佢之前係叫我媽媽架, 無啦啦而家叫我媽me 喎~
今日, 仲貪得意係咁叫我"媽me, 媽me, 媽me"!
衰鬼, 你覺唔覺叫 mami 好聽過叫 媽媽好多吖 ?[版主回覆05/17/2011 00:45:00]係呀! 係呀! 真係架!!!
嘩!!!sweet晒!!![版主回覆05/17/2011 10:49:00]佢仲要真係甜思思咁笑住望住你咁叫架~
哈哈,冧晒
衰鬼, 你覺唔覺叫 mami 好聽過叫 媽媽好多吖 ?
回覆刪除[版主回覆05/17/2011 00:45:00]係呀! 係呀! 真係架!!!
嘩!!!sweet晒!!!
回覆刪除[版主回覆05/17/2011 10:49:00]佢仲要真係甜思思咁笑住望住你咁叫架~
哈哈,冧晒
回覆刪除