2011年5月17日 星期二

終於番左嚟喇~

自從上個再上個星期係契妹到比滕滕整段左條手鏈之後, 就一直冇好過, 好似日日都有d 嘢發生, 成個星期心情都乸住晒, 而且包煙仲要去補給!


因為契妹之前係間珍珠公司到做, 佢叫佢舊同事幫我整番好條鏈, 終於尋日番左嚟喇, 心情就即刻好左, 好似有d嘢安慰番!


因為我隻手有兩條手鏈, 一條係大細佬送, 一條係細細老佬送, 兩條一斉就, 好有安全感, 段左一條得番一條係手嗰時, 就覺得另外嗰個細佬唔知去左邊到!


而家番番嚟, 聽日去泰國都去得開心d, 安落d~


 


6 則留言:

  1. 聽日去泰國?!! 羨慕
    [版主回覆05/18/2011 14:40:00]有幾羨慕喎~ 你個個星期都有得去街, 我夠羨慕啦!!!

    回覆刪除
  2. 點同啊 . 你夠可以個個星期去街囉 .  再講. 我去嗰d, 都係新界西北範圍之嘛. 都無飛機搭.!!! 
    [版主回覆05/18/2011 16:07:00]講搭飛機, 你一年都去有去幾次啦, 我由有左之後到而家先第一次咋~~~

    回覆刪除
  3. 玩得開心啲呀,唔洗掛住我架
    [版主回覆05/25/2011 16:15:00]卦左啦~

    回覆刪除
  4. 記得買手信呀!!
    [版主回覆05/25/2011 16:16:00]唔買我怕比你鬧!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  5. 去完旅行啦? 快d post d 相黎睇下啦:D
    [版主回覆05/25/2011 16:16:00]好快好快! 因為皇上係屋企冇得用nb, 部desktop又壞左, 所以要等等~!

    回覆刪除