2011年5月30日 星期一

就係因為你!

就係因為你!


就係因為你, 我要blk住晒我d blog!


你明唔明點解呀, 因為我唔想比你睇呀!!!


2 則留言:

  1. 咩事咩事???又係佢?佢仲有入黎???

    回覆刪除
  2. 乜d人真係唔知醜成咁咩....明話緊佢都仲要入嚟...唔該嗰位人兄...唔係, 係人姐...自己對號入座喇~
    [版主回覆06/06/2011 11:57:00]對左就唔使我BLK晒啦!

    回覆刪除