2011年5月27日 星期五

咩樹咁嗲先~?!

去完旅行之後, 我日日放工番到屋企, 滕滕唔係好似之前咁係到尖叫喇, 而係走埋嚟攬住我隻腳, 好甜咁係咁叫住: "媽me! 媽me! 媽me呀!"


呢幾日, 日日如事, 好似好卦住我咁, 好甜笑住咁叫我呀~!


7 則留言:

  1. 你開心咪得囉,理得佢為乜樹咁嗲喎hehe...
    [版主回覆05/28/2011 10:13:00]唔止我開心架,睇佢個衰樣都好開心架!

    回覆刪除
  2. 緣份BB已駕到2011年5月27日 上午10:59

    甜到爆啦!
     
    我諗係去旅行的日子你日日都陪住佢,所以佢SWEET SWEET你囉!
    [版主回覆05/28/2011 10:14:00]我都覺得係啦,日日都倍住佢喎!

    回覆刪除
  3. 村姑 C 9 仔 *.*2011年5月27日 晚上9:44

    so sweet    嗲d 嗲d ~ enjoy the days when our kids are small ~
    [版主回覆05/29/2011 17:35:00]係呀, 我都覺得佢地越大就越嚟越少呢D feeling架喇!

    回覆刪除
  4. 要帶佢去多幾次旅行嘞!
    [版主回覆05/29/2011 17:35:00]咁會破產架!!!

    回覆刪除
  5. hahaha...唔好咩?唔開心咩?
    [版主回覆05/30/2011 09:48:00]真係好開心架!!!

    回覆刪除
  6. 哈哈,我只係睇文字都覺得甜呀)))
    [版主回覆05/30/2011 11:42:00]我而家學緊佢, 佢叫完我之後我又叫番佢呀~!

    回覆刪除
  7. 咁你有無學埋上半part,走埋去攬住佢對腳仔呀?
    [版主回覆05/30/2011 12:35:00]咁又冇喎!

    回覆刪除