http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今日終於同滕滕攞左個passport 番嚟喇!!! 好開心, 因為就嚟有得一斉去旅行喇!!!
加埋3個耆英, 我諗每人同我地湊一陣, 我地都唔會辛苦呢 !
今日老公話佢公司6月攪去大陸3日2夜喎, 所以做完公司嘢, 我就上網睇一睇啦, 吖! 居然申請回港証&回鄉証, 都比我約到聽日喎! 勁呀, 仲要一個9:30, 另一個就11:30呀!!!
yeah~~~~~~~
離開香港就最開心喇[版主回覆05/13/2011 17:07:00]行開下, 開心d!!!
居然申請回港証&回鄉証, 都比我約到聽日喎! (又真係少少勁 ) [版主回覆05/13/2011 17:06:00]妖~ 上網約到又點吖! 中旅話, 要有回港先可以申回鄉呀!!!
所以我堅持一年最少出一次門,我以前唔鍾意去旅行架,我覺得好麻煩,但relax過後真係好舒服,所以年年起碼最少都要出門一次[版主回覆05/14/2011 10:44:00]襯住未有小朋友, 就去多d喇, 我自從有左滕滕之後至而家咁耐, 先第一次去咋~ 不過可能我又唔捨得滕滕佢係屋企啦, 因為我有d朋友都去左喇~
我朋友4月先帶D仔女去長隆都唔駛用回港喎...用回鄉+passport+id就得...回港係廢架>< 係咪而家先咁規定呢???[版主回覆05/16/2011 16:42:00]係呀, 有passport就得喇, 我比人老撚點左呀!!!
中旅社d人好衰格....今日問問下我d frd, 都有人俾佢哋整惑咗><[版主回覆05/17/2011 00:48:00]真係好想投訴佢囉~!!!
離開香港就最開心喇
回覆刪除[版主回覆05/13/2011 17:07:00]行開下, 開心d!!!
居然申請回港証&回鄉証, 都比我約到聽日喎! (又真係少少勁 )
回覆刪除[版主回覆05/13/2011 17:06:00]妖~ 上網約到又點吖! 中旅話, 要有回港先可以申回鄉呀!!!
所以我堅持一年最少出一次門,我以前唔鍾意去旅行架,我覺得好麻煩,但relax過後真係好舒服,所以年年起碼最少都要出門一次
回覆刪除[版主回覆05/14/2011 10:44:00]襯住未有小朋友, 就去多d喇, 我自從有左滕滕之後至而家咁耐, 先第一次去咋~
不過可能我又唔捨得滕滕佢係屋企啦, 因為我有d朋友都去左喇~
我朋友4月先帶D仔女去長隆都唔駛用回港喎...用回鄉+passport+id就得...回港係廢架><
回覆刪除係咪而家先咁規定呢???
[版主回覆05/16/2011 16:42:00]係呀, 有passport就得喇, 我比人老撚點左呀!!!
中旅社d人好衰格....今日問問下我d frd, 都有人俾佢哋整惑咗><
回覆刪除[版主回覆05/17/2011 00:48:00]真係好想投訴佢囉~!!!