上篇blog, 講得咁隱, 係因為想比我老公個舊同事個老婆睇! 唔知佢幾時又入我個blog到八!
我真係好想好想好直接咁話佢, 不過費事一陣我老公又話我, 話我仲乜個blog咁容易比人發現喎! 我個心諗都痴線架!!! 個blog係我架, 我想講乜就講乜啦, 唔使仲要就住就住下嘛, 條八婆搵到我都冇辦法, 我都係照事實咁講啫!!!
上次條八婆以為我係fb到話佢, 跟住就即刻入我個blog到睇喇, 而且仲係fb到delet左我! delet唔緊要, 橫掂大家都唔係咁fd, 見又唔係見得多, delet左咪尤佢囉, 不過就唔好入我個blog到睇我d嘢啦!
我問老公, 點解佢老婆咁撚無聊, delet左我但係又要睇我個blog? 上篇blog我會一直放係第一位, 直至佢又嚟睇, 等佢睇完, 我就將佢放係黑名單, 睇下你仲點撚樣八我d嘢!!!
其實你有冇試過放左黑名單都重睇到架呢?我無聊問下架咋
回覆刪除不過呢個世界係有d 咁既人.....算啦, 唔好咁嬲
[版主回覆05/04/2011 00:07:00]我未試過喎~ 等我試下先!
其實你放佢係黑名單都無用,因為佢可以唔登入,咁係yahoo 打你個名search,直接入黎都可以睇到你個blog...除非你將你個blog私有化啦
回覆刪除[版主回覆05/04/2011 12:24:00]如果我將佢列入黑名單佢都仲要唔登入去睇我個blog, 咁佢心知肚明我好撚憎佢啦! 到時佢知道左仲好!
咁不如直接話比佢聽你好撚憎佢啦
回覆刪除[版主回覆05/05/2011 12:25:00]佢簡接, 我咪簡接囉!
咁你可以查下佢有無入過黎喎~~~
回覆刪除[版主回覆05/06/2011 10:40:00]我就係知道佢耐唔耐會入嚟我個blog到!!!