2011年5月2日 星期一

坦白d!

上篇blog, 講得咁隱, 係因為想比我老公個舊同事個老婆睇! 唔知佢幾時又入我個blog到八!


我真係好想好想好直接咁話佢, 不過費事一陣我老公又話我, 話我仲乜個blog咁容易比人發現喎! 我個心諗都痴線架!!! 個blog係我架, 我想講乜就講乜啦, 唔使仲要就住就住下嘛, 條八婆搵到我都冇辦法, 我都係照事實咁講啫!!!


上次條八婆以為我係fb到話佢, 跟住就即刻入我個blog到睇喇, 而且仲係fb到delet左我! delet唔緊要, 橫掂大家都唔係咁fd, 見又唔係見得多, delet左咪尤佢囉, 不過就唔好入我個blog到睇我d嘢啦!


我問老公, 點解佢老婆咁撚無聊, delet左我但係又要睇我個blog? 上篇blog我會一直放係第一位, 直至佢又嚟睇, 等佢睇完, 我就將佢放係黑名單, 睇下你仲點撚樣八我d嘢!!!


4 則留言:

  1. 其實你有冇試過放左黑名單都重睇到架呢?我無聊問下架咋
    不過呢個世界係有d 咁既人.....算啦, 唔好咁嬲
    [版主回覆05/04/2011 00:07:00]我未試過喎~ 等我試下先!

    回覆刪除
  2. 其實你放佢係黑名單都無用,因為佢可以唔登入,咁係yahoo 打你個名search,直接入黎都可以睇到你個blog...除非你將你個blog私有化啦
    [版主回覆05/04/2011 12:24:00]如果我將佢列入黑名單佢都仲要唔登入去睇我個blog, 咁佢心知肚明我好撚憎佢啦! 到時佢知道左仲好!

    回覆刪除
  3. 咁不如直接話比佢聽你好撚憎佢啦
    [版主回覆05/05/2011 12:25:00]佢簡接, 我咪簡接囉!

    回覆刪除
  4. 咁你可以查下佢有無入過黎喎~~~
    [版主回覆05/06/2011 10:40:00]我就係知道佢耐唔耐會入嚟我個blog到!!!

    回覆刪除