http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今晚終於忍唔住去買左包煙! 我D朋真係叻, 我係FB到, 都冇話買左包咩, 佢地就已經估到~
同滕滕瞓左之後, 我就開始我嘅大計, 就係攞支紅酒出嚟自對!
而家醉醉地, 唔知係唔係真係可以乜都唔理唔諗呢~
Are you ok? What's bothering you?[版主回覆05/10/2011 00:04:00]一言難盡啦~ 我得閑打比你呀!
食少d 煙同飲少d 酒 唔開心, 打老公啦hahahaha :D[版主回覆05/11/2011 11:36:00]打佢?! 我唔打人架喎, 除左滕滕曵之外!
你個大計係飲紅酒呀??? 有時吸煙,真係可以幫助思考(我係一個魔鬼 )[版主回覆05/11/2011 11:41:00]個大計真係飲紅酒架, 飲紅酒嘆嘛!
Are you ok? What's bothering you?
回覆刪除[版主回覆05/10/2011 00:04:00]一言難盡啦~ 我得閑打比你呀!
食少d 煙同飲少d 酒
回覆刪除唔開心, 打老公啦hahahaha :D
[版主回覆05/11/2011 11:36:00]打佢?! 我唔打人架喎, 除左滕滕曵之外!
你個大計係飲紅酒呀??? 有時吸煙,真係可以幫助思考(我係一個魔鬼 )
回覆刪除[版主回覆05/11/2011 11:41:00]個大計真係飲紅酒架, 飲紅酒嘆嘛!