2011年5月24日 星期二

舒服~

自從上個星期四開始唔同馮小姐講嘢之後, 成個人都舒服晒, 因為唔使再聽佢講埋d又煩又廢嘅屋企嘢!!!


上個星期三 & 今日, 我lunch都冇飯, 都係自己一個出去食, 爽! 今日食完飯, 上埋去惠康買埋嘢飲, 都仲可以兩點番到公司, 唔使好似次次同馮小姐出去食飯, 倍佢去買條毛巾都要攪成15分鐘, 都痴孖線架, me me mo mo 慢過亞婆, 冇一次係可以準時番到公司!!!


今日放完假第一日番工, 馮小姐都冇問過我去旅行去邊, 好唔好玩!(查實都好奇, 就算係同事, 都會問一句去邊到旅行, 而佢, 一句都冇問過, 好似當冇事發生咁!), 不過我都預左, 因為佢份人係咁, 佢冇問都係我預計到, 因為佢覺得唔問我都講, 佢就聽, 我唔講佢唔會問! 所以我都冇同佢講我去旅行, 只係上個星期先同佢講我會放假, 而且仲係係臨走前一晚send mail比佢, 話比佢知我只係唔係hk, 除左有緊要嘢先好打比我!


咁樣都幾好, 大家唔講私人嘢, 起碼唔使再同佢so so, 聽完佢講d屋企嘢之後又要答佢, 唔答又再問, 煩到爆!


而且仲可以公私分明, 因為我打算呢排都係咁對佢, 起碼佢公事有咩做錯, 我都唔使就住, 話佢就話佢! 就好似今日咁, 就已經比我話左佢兩次, 第二次, 我直頭係msn同佢講: pls paid attention to yr work!!!


因為對我嚟講, 唔好做朋友喇, 做同事好d!


5 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2011年5月24日 凌晨2:53

    叻女!  不過, 驚你會悶  bor ~
    anyway, 好期待你的旅行 blog ~ 快 d update 下啦 ~
    [版主回覆05/25/2011 16:12:00]唔使同佢講嘢, 耳仔都不知幾清靜, 成個人都舒服晒呀~ 人有時都想靜下架嘛! 尤其對住佢呢d咁嘅人, 唔聽好過聽啦!!!

    回覆刪除
  2. 緣份BB已駕到2011年5月24日 上午11:01

    大家保持距離,各有各嘅,咁就唔駛煩啦!悶嘅咪揾朋友傾下囉!可以揾我架!
    [版主回覆05/25/2011 16:12:00]得閑就真係要搵一次同你出嚟飲下茶, 食個包喇!!!

    回覆刪除
  3. 你講得出呢句 : "pls paid attention to yr work!!!",佢做嘢都好唔掂喎~~~ 如果係公司悶得滯,可以msn同我玩架~~~ 咁你旅行好唔好玩呀?快啲出blog啦,好心急呀)))
    [版主回覆05/25/2011 16:15:00]佢老味!! 我星期五send mail比佢叫佢打比廠佢都話打打下打唔通之後唔記得喎!!! 你話係唔係唔叫佢paid attention 都唔得吖!!!
    唔好講d相喇,我尋晚係fb到up-load左成晚都唔得呀, 我諗今晚要分幾次呀!

    回覆刪除
  4. 係facebook一次只可以upload200張咋,你分開30張,30張咁upload吖,好快好多架
    [版主回覆05/25/2011 16:58:00]好似差唔多200咁上下, 不過到左今朝都仲係話差一張, 所以臨出門口就熄機放棄喇!
    我今晚會分開嚟up架喇, thx   !

    回覆刪除