今晚好開心可以去到個好朋友屋企食飯+倒數! 佢仲細心到整左個menu比我睇,問下我邊樣滕滕唔啱食, 佢就轉喎! 真係離晒大譜, 整左個menu比我睇!
隻豬仔, 真係氹到個朋友仔& ANTIE暈, 係咁攪住~!
之所以呢, 佢兩個就不停咁話滕滕真係好乖好得意好抵錫喎! 更係啦, 佢曵你地又睇唔到呢!
咁就過左一年喇, 時間過得好快! 希望我呢個好朋友, 可以快D生番個啦!
今日3個耆英入晒嚟, 有小小覺得好嘈, 因為佢地有時會不自覺咁爭孫! 雖係爭, 不過佢地都好禮讓咁爭嘅!
亞爸亞媽入嚟, 我都尋晚已知, 奶奶入嚟, 都係今日下午先睇到! 奶奶入嚟, 唔知點解有d覺得煩煩地, 因為佢上次嚟又講, 佢個細路佬個孫, 去飲茶又點點點喇, 上次我都忍唔住同左佢講, 你講過啦, 去飲茶見到又新嘢就要食新嘢嘛!
奶奶其實對我都幾好, 但係佢真係好很長氣囉! 同一樣嘢, 不停咁講, 講完又講, 講完又講, 每個人都有頂唔順嘅一刻架! 忍下忍下, 佢已講左幾個月同一樣嘢, 次次都要我認佢, 咁我都有頂唔順嘅一日架!!! 我唔知應該可以點同佢講, 佢先至唔好再講, 因為我真係聽左百九幾次喇!!!
唯一好處, 就係亞爸亞媽今日都係到, 奶奶唔使再單對單咁同我講嘢, 起碼老豆老母係到, 我就可以當聽唔到, 唔使一定要認奶奶!
尋晚買左最鐘意嘅紫色番嚟, 本身就好開心喇, 開心到今日下午, 其實都仲開心緊, 因為今朝滕滕學校有親子活動, 所以請左半日假去左滕滕學校玩!
隻豬仔一見到我, 就已經係到叫喇, high 到爆燈, 而且仲叫極都唔聽, 老師叫極佢好停下, 佢都已經唔知咩事! 上左半day學, 只有得我隻豬仔最糟, 係攪極都唔停囉, 又尖叫, 又不停咁自己唱歌, 老師講故事又唔聽係到攪同學, 坐隔離個小朋友都頂佢唔順話: 你好嘈呀!
所以我話, 如果你日日係學校都係咁, 老師真係反爆眼! 老師聽到我咁講, 佢話佢見到我, 真係興奮到爆晒燈喎!
放左學校車都冇搭, 因為我要同豬仔去食埋lunch先番工! 所以呢半day真係幾開心!
不過, 番到公司, 為左今晚餐晚飯同老公嗌交, 結果今晚同個best friend 互相慶祝嘅 dinner, 就只有我同個best friend兩個! FINE, 唔緊要, 本身我都冇預佢, 就算佢唔出嚟, 都唔緊要!
銅鑼灣, 真係好Q多人, 搵餐飯食下啫, 都要等等等等! 去搵日本放提, 最快要九點, 去打邊爐, 等廿幾張枱, 去食鮑魚啦, 諗住實有位, 等三張枱都話唔知要等幾耐喎! 頂!!! 結果去左食日本嘢! 貴D諗住service 好d, 點不知成間d 侍應冇一個係有禮貌!!! 個個都黑口黑面! d 嘢食又上得慢, 成左大半, 佢用d好冇禮貌嘅語氣叫我搬位喎, 因為佢想叫我地走, 讓間房出嚟比有班8個人嘅! 我話, 只有一個未上啫, 等咁耐你都未有, 我食埋就走喇, 唔搬! 講完, 條老八婆侍應就即刻攞埋last一個燒帶子入嚟話, 有喇, 係咁架喇, 今晚好多人!
幾撚串呀! 咩"係咁架喇", 呢d 咩service呀???!!! 食餐飯就係咁啤住我地, 見我地食完, 就即刻收晒我地d嘢, 跟住我都冇叫埋單, 就即刻攞單入嚟叫我即埋左佢! 到呢一刻, 我已經忍唔住問佢, 我都冇叫埋單, 你迫我地走呀?! 條老公婆侍應就即答: 唔係呀! 你埋左都可以慢慢坐架!
好! 埋左我就慢慢坐! 真係佢老味個化西!!! 食餐飯點解都要咁撚興!!!