舊年, 用左八舊水去換左一對彩芒嘅室內無線電話, 因為係街買點止八舊水吖, 仲要係panasonic架!
我從來冇諗過一年時間, 滕滕可以將屋企大部分家電都整壞晒, 而個電話都好似差唔多嚟料, 因為已經開始有時無啦啦熄左!
panasonic彩芒電話我好鐘意架, 因為個畫面好清晰, 已經第二次換架喇, 今年都仲有架, 不過用一年就真係好唔抵囉!
所以今年換左個cheap cheap嚟用住先啦, 橫掂都唔知又再幾時又壞過!
橫睇掂睇, 都幾好睇同幾型吖! 我用左二百幾蚊獎賞錢加一舊水換番嚟架, 我估用一年到, 都差唔多喇! 等下一年, 希望滕滕d破壞力弱d先去換番panasonic啦!
都好靚仔呀,个樣都吾 cheap. 应該頂到一年既!
回覆刪除[版主回覆12/07/2011 11:12:04]我就係貪佢個樣啫, 如果唔係都唔選佢啦! 因為真係可能只係得一年貨仔架!
cheap cheap 地都咁靚,咁panasonic咪仲靚囉
回覆刪除[版主回覆12/07/2011 12:12:43]如果係用積分換嗰d panasonic, 型就一般咋, 可以係話普通! 只不過係因為大牌子比較感覺上有信心d同埋有質量保證咋!