2011年12月8日 星期四

偷嘢!


呢隻豬仔, 自從好明白知道邊個柜筒係放餅餅之後就耐不耐打開個柜筒睇下!

大前日, 我買左包米通, 預備下次見面時送比嫲嫲, 係前日, 就比豬仔發現左, 佢以為係筍嘢, 就時不時開個柜筒嚟攪!





一日未見到, 比唔到嫲嫲, 我估佢都係不停咁耐不耐攪下, 今日只係短短個幾鐘, 佢就開左3次! 唔通, 真係咁吸引???

見到佢偷雞個樣, 真係好可愛好CUTE囉!

2 則留言:

  1. 啫係佢偷望完又放番入去個柜筒度??
    [版主回覆12/09/2011 12:21:07]佢冇攞過出嚟, 只不過係不時咁開個柜筒嚟想搵嘢食!

    回覆刪除
  2. 不如開比佢食啦,哈哈哈,等佢唔洗心掛掛喇
    [版主回覆12/09/2011 12:20:32]唔開呀! 因為佢仲食緊藥呀, 唔可以食凍嘢同熱氣嘢呀!

    回覆刪除