http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
我部olympus DC相機都差不多半年,都係未搵到一款啱心水嘅相機套,原裝個個老土到呢.....[版主回覆12/19/2011 11:45:06]真係好難啱心水架!!! log-on都有相機袋架, 不過一係就細過頭, 一係就方形, 放係手袋好左訂!
我部olympus DC相機都差不多半年,都係未搵到一款啱心水嘅相機套,原裝個個老土到呢.....
回覆刪除[版主回覆12/19/2011 11:45:06]真係好難啱心水架!!! log-on都有相機袋架, 不過一係就細過頭, 一係就方形, 放係手袋好左訂!