2011年12月15日 星期四

搵得我幾鬼辛苦!!!

我都唔明, 買個相機套真係要咁難咩???  部相機買左半年有多, 一直搵嚟搵去, 都搵唔到有相機套係啱! 唔好講話fit, 只係講啱放, size 可以放到部機入去, 都幾鬼難!

不過, 終於冇意間搵到, 仲要係fit size! 牌子就唔知咩牌子, 不過就專係比NEX-5用!







真係FIT到流油! 唔會太大阻住手袋D位, 真係 very good!!!

1 則留言:

  1. 我部olympus DC相機都差不多半年,都係未搵到一款啱心水嘅相機套,原裝個個老土到呢.....
    [版主回覆12/19/2011 11:45:06]真係好難啱心水架!!! log-on都有相機袋架, 不過一係就細過頭, 一係就方形, 放係手袋好左訂!

    回覆刪除