2011年12月12日 星期一

到我唔掂!


今日lunch去左買好多嘢, 又重又大件! 番到公司就熱到抽筋就除咁d冷衫, 不過到左就嚟放工, 個人就開始好攰, 同埋成個身都滾晒!

作病! 作病! 我知道係作病喇, 今晚食粒感冒藥早d瞓, 唔掂就聽朝同滕滕睇多次醫生, 跟住就輪住到我睇!

好耐冇病過, 唔通就係一句"我唔申苦"就中左?!

2 則留言:

  1. 生日快樂~~~~~~祝你身體健康,日日唔會比人激親
    [版主回覆12/19/2011 11:22:21]我公司嗰個..........?! 除非太陽真係由西邊升起啦!!!
    [林林回覆12/17/2011 09:41:10]我講緊公司個個死蠢=.=
    [版主回覆12/16/2011 15:45:56]都唔係日日比人激嘅, 因為有時兩三日先見到面!

    回覆刪除
  2. 其實係超級市場買滿$500,就可以免費送貨架喇~~~
    [版主回覆12/19/2011 12:09:15]所以, 下次都要諗諗, 幫公司買飲嘢嗰時, 買多兩支叫佢送埋嚟!
    [林林回覆12/19/2011 11:29:31]我都好少係超級市場買嘢,多數日用品都係藥房買,平好多架~~~
    [版主回覆12/19/2011 11:21:33]我好少係超市買嘢架, 其實都係係藥房買, 所以要我執夠五百蚊, 係好鬼難嘅事嚟!
    [林林回覆12/17/2011 09:42:04]咁可唔可以再買多啲呀?兩支3公升都已經攞命啦
    [版主回覆12/16/2011 15:47:03]我只係買左兩支3公升嘅洗衣液, 再加16包米線咋, total 都係$150, 咁又點送貨呢~

    回覆刪除