http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
生日快樂~~~~~~祝你身體健康,日日唔會比人激親[版主回覆12/19/2011 11:22:21]我公司嗰個..........?! 除非太陽真係由西邊升起啦!!![林林回覆12/17/2011 09:41:10]我講緊公司個個死蠢=.=[版主回覆12/16/2011 15:45:56]都唔係日日比人激嘅, 因為有時兩三日先見到面!
其實係超級市場買滿$500,就可以免費送貨架喇~~~[版主回覆12/19/2011 12:09:15]所以, 下次都要諗諗, 幫公司買飲嘢嗰時, 買多兩支叫佢送埋嚟![林林回覆12/19/2011 11:29:31]我都好少係超級市場買嘢,多數日用品都係藥房買,平好多架~~~[版主回覆12/19/2011 11:21:33]我好少係超市買嘢架, 其實都係係藥房買, 所以要我執夠五百蚊, 係好鬼難嘅事嚟![林林回覆12/17/2011 09:42:04]咁可唔可以再買多啲呀?兩支3公升都已經攞命啦[版主回覆12/16/2011 15:47:03]我只係買左兩支3公升嘅洗衣液, 再加16包米線咋, total 都係$150, 咁又點送貨呢~
生日快樂~~~~~~祝你身體健康,日日唔會比人激親
回覆刪除[版主回覆12/19/2011 11:22:21]我公司嗰個..........?! 除非太陽真係由西邊升起啦!!!
[林林回覆12/17/2011 09:41:10]我講緊公司個個死蠢=.=
[版主回覆12/16/2011 15:45:56]都唔係日日比人激嘅, 因為有時兩三日先見到面!
其實係超級市場買滿$500,就可以免費送貨架喇~~~
回覆刪除[版主回覆12/19/2011 12:09:15]所以, 下次都要諗諗, 幫公司買飲嘢嗰時, 買多兩支叫佢送埋嚟!
[林林回覆12/19/2011 11:29:31]我都好少係超級市場買嘢,多數日用品都係藥房買,平好多架~~~
[版主回覆12/19/2011 11:21:33]我好少係超市買嘢架, 其實都係係藥房買, 所以要我執夠五百蚊, 係好鬼難嘅事嚟!
[林林回覆12/17/2011 09:42:04]咁可唔可以再買多啲呀?兩支3公升都已經攞命啦
[版主回覆12/16/2011 15:47:03]我只係買左兩支3公升嘅洗衣液, 再加16包米線咋, total 都係$150, 咁又點送貨呢~