之前已經miss左一次, 買唔到個紫色銀包已經好後悔, 所以covermark一推出有個紫色粉盒, 我就第一時間去買喇!
雖然係好深嘅紫色, 但係我都覺得好靚囉, 見到埋個碎粉都係紫色, 就更係唔放過啦! 都算ok架喇, 我買左一盒粉膏, 一盒碎粉, 一樽濕粉同埋一支日霜, 咁佢就送左3支洗面奶, 一支甲油, 仲有一塊mask & 2細包另外一個brand 嘅碎粉sample比我, 所以都好滿足!
開心緊番到屋企, 就拆箱喇, 因為買左set 枱+椅比滕滕!
佢都好鬼鐘意! 而我亦都好滿意! 唔錯~ 唔錯~!
== 唔講真係唔會知係紫色囉...!! ^@^
回覆刪除[版主回覆12/02/2011 15:19:39]睇佢send過嚟個e-mail就好紫下, 不過睇現場要有足夠光線先睇到!
騰騰, 唔好比你呀媽坐呀. 坐爆晒你d "登登"呀
回覆刪除等chris ee黎, chris ee坐啦. 同你一齊玩車車....
[版主回覆12/02/2011 15:19:02]我唔坐爆, 都可能比佢"訂"爆晒!
我呢.好懶架. 基本上, hand cream, body lotion, 乜都唔搽
回覆刪除now咁乾先會用棉花 "yam"d "肌硏極潤"既乜乜水抺下塊面炸.
[版主回覆12/02/2011 15:17:28]我用開唔用唔係好得, 會好乾, 如果你唔用開, 就唔好用太多喇! 因為d皮膚習慣左比咁多嘢佢吸收, 唔吸就唔可以!
嘩!!!紫色呀~~~我又要買~~~多謝分享^^
回覆刪除[版主回覆12/05/2011 16:33:17]如果啱用就真係好好用, 因為我覺得佢d粉真係好幼&好貼架!
[林林回覆12/05/2011 14:18:51]等我去睇下先,我皮膚好衰,好易敏感,所以要試下先
[版主回覆12/02/2011 16:45:46]如果粉嚟講, 我自己本身都係用開covermark嘅, 因為我覺得佢都幾貼同埋唔厚& d 粉好幼, 至於幾多錢.........嗰個粉盒(係粉膏嚟)就係好似7百幾, 碎粉就好似係五百幾咁上下!
[林林回覆12/02/2011 15:21:29]幾錢呀?好唔好用呀?
[版主回覆12/02/2011 15:15:53]盒碎粉個紫色就靚好多喇, 仲好高貴潻呀!
開心死喇你....
回覆刪除[版主回覆12/05/2011 14:20:04]開心左只係大半日之後就火滾喇!!!