http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
遲D佢會叫你唔好返黎. 去返工, 搵錢錢買車車比騰騰[版主回覆12/21/2011 14:08:41]如果佢真係叫我唔好番嚟, 我就會好心痛囉~
哈哈,返工無錢錢,返黎做咩呀?[版主回覆12/23/2011 18:08:37]佢唔明呢個道理架! 佢只係知, 我番工係為左錢! 佢仲未識得掉番轉頭諗~
真係叻仔hahaha[版主回覆12/23/2011 18:08:33]因為佢想買車車嘛~!
遲D佢會叫你唔好返黎. 去返工, 搵錢錢買車車比騰騰
回覆刪除[版主回覆12/21/2011 14:08:41]如果佢真係叫我唔好番嚟, 我就會好心痛囉~
哈哈,返工無錢錢,返黎做咩呀?
回覆刪除[版主回覆12/23/2011 18:08:37]佢唔明呢個道理架! 佢只係知, 我番工係為左錢! 佢仲未識得掉番轉頭諗~
真係叻仔hahaha
回覆刪除[版主回覆12/23/2011 18:08:33]因為佢想買車車嘛~!