http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
Happy B day wor!!! 我都係 12月生日之星, 不基既人馬座~[版主回覆12/11/2011 00:32:14]12月生日嘅人馬座, 唔止不覊, 仲要係好浪漫架!
好開心識左呢個傻婆, (好同意)因為佢同我都差唔多, (完全唔同意.... 我靚dd!! 我醒dd!!) 嘩哈哈一日戇居九十幾次! (完全接受唔到囉..........)每次都有講不盡嘅話題! (好同意)[版主回覆12/16/2011 15:50:21]就係靚女先匪夷所思呀![Chris回覆12/13/2011 16:52:19]發生左..仲要對方係咁靚女嗰吓先匪夷所思呀!!![版主回覆12/13/2011 14:55:09]更係有啦! 因為我份人係非常穩陣, 上嬝識朋友跟本對我嚟講, 係一件唔會發生係我身上嘅事, 而事實, 而家真係發生左, 仲唔匪夷所思呀!!![Chris回覆12/12/2011 16:52:42]有無咁誇呀.... 匪夷所思!!![版主回覆12/12/2011 12:35:04]識左你呢個傻婆, 真係我一生人做嘅最匪夷所思嘅事!
要keep住一後友誼,有時真係好難,始終都係雙方維持嘛~~~[林林回覆12/13/2011 15:25:05]由尋日至今日,比人擺咗5日lunch,但我只是返10日工[版主回覆12/13/2011 14:57:06]近年尾, 大家都會好忙, 所以我地出年先見囉~[林林回覆12/12/2011 15:21:37]無錯,但我今個月好似無日得,而家比人擺埋lunch~~~[版主回覆12/12/2011 14:44:43]所以真係要搵次認認真真咁出嚟食一次飯![林林回覆12/12/2011 12:57:44]係,就好似我同你咁囉,哈哈哈~~~[版主回覆12/12/2011 12:26:26]所以有時友誼, 仲情之外, 都要好講緣份!
Happy B day wor!!! 我都係 12月生日之星, 不基既人馬座~
回覆刪除[版主回覆12/11/2011 00:32:14]12月生日嘅人馬座, 唔止不覊, 仲要係好浪漫架!
好開心識左呢個傻婆, (好同意)
回覆刪除因為佢同我都差唔多, (完全唔同意.... 我靚dd!! 我醒dd!!) 嘩哈哈
一日戇居九十幾次! (完全接受唔到囉..........)
每次都有講不盡嘅話題! (好同意)
[版主回覆12/16/2011 15:50:21]就係靚女先匪夷所思呀!
[Chris回覆12/13/2011 16:52:19]發生左..仲要對方係咁靚女嗰吓先匪夷所思呀!!!
[版主回覆12/13/2011 14:55:09]更係有啦! 因為我份人係非常穩陣, 上嬝識朋友跟本對我嚟講, 係一件唔會發生係我身上嘅事, 而事實, 而家真係發生左, 仲唔匪夷所思呀!!!
[Chris回覆12/12/2011 16:52:42]有無咁誇呀.... 匪夷所思!!!
[版主回覆12/12/2011 12:35:04]識左你呢個傻婆, 真係我一生人做嘅最匪夷所思嘅事!
要keep住一後友誼,有時真係好難,始終都係雙方維持嘛~~~
回覆刪除[林林回覆12/13/2011 15:25:05]由尋日至今日,比人擺咗5日lunch,但我只是返10日工
[版主回覆12/13/2011 14:57:06]近年尾, 大家都會好忙, 所以我地出年先見囉~
[林林回覆12/12/2011 15:21:37]無錯,但我今個月好似無日得,而家比人擺埋lunch~~~
[版主回覆12/12/2011 14:44:43]所以真係要搵次認認真真咁出嚟食一次飯!
[林林回覆12/12/2011 12:57:44]係,就好似我同你咁囉,哈哈哈~~~
[版主回覆12/12/2011 12:26:26]所以有時友誼, 仲情之外, 都要好講緣份!