2011年12月9日 星期五

Birthday dinner!


今天, 好似好開心咁, 因為今日已經有人同我食生日飯喇! 感覺同舊年差好遠, 因為舊年唔開心!


好開心識左呢個傻婆, 因為佢同我都差唔多, 一日戇居九十幾次! 每次都有講不盡嘅話題!

有時都諗, 其實個天對我都幾好, 好朋友雖然唔係多, 但係我覺得嗰個可以會係好朋友, 就差唔多好似可以一生一世, 因為至少我而家d朋友, 識左到而家都keep住來往! 我份人好長情好重感情, 可以講話係優點, 亦都可以話係缺點! 因為長情, 可以另到一個人迷失理智, 不能自拔!

3 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2011年12月9日 下午5:52

    Happy B day wor!!! 我都係 12月生日之星, 不基既人馬座~
    [版主回覆12/11/2011 00:32:14]12月生日嘅人馬座, 唔止不覊, 仲要係好浪漫架!

    回覆刪除
  2. 好開心識左呢個傻婆, (好同意)
    因為佢同我都差唔多, (完全唔同意.... 我靚dd!! 我醒dd!!) 嘩哈哈
    一日戇居九十幾次! (完全接受唔到囉..........)
    每次都有講不盡嘅話題! (好同意)
    [版主回覆12/16/2011 15:50:21]就係靚女先匪夷所思呀!
    [Chris回覆12/13/2011 16:52:19]發生左..仲要對方係咁靚女嗰吓先匪夷所思呀!!!
    [版主回覆12/13/2011 14:55:09]更係有啦! 因為我份人係非常穩陣, 上嬝識朋友跟本對我嚟講, 係一件唔會發生係我身上嘅事, 而事實, 而家真係發生左, 仲唔匪夷所思呀!!!
    [Chris回覆12/12/2011 16:52:42]有無咁誇呀.... 匪夷所思!!!
    [版主回覆12/12/2011 12:35:04]識左你呢個傻婆, 真係我一生人做嘅最匪夷所思嘅事!

    回覆刪除
  3. 要keep住一後友誼,有時真係好難,始終都係雙方維持嘛~~~
    [林林回覆12/13/2011 15:25:05]由尋日至今日,比人擺咗5日lunch,但我只是返10日工
    [版主回覆12/13/2011 14:57:06]近年尾, 大家都會好忙, 所以我地出年先見囉~
    [林林回覆12/12/2011 15:21:37]無錯,但我今個月好似無日得,而家比人擺埋lunch~~~
    [版主回覆12/12/2011 14:44:43]所以真係要搵次認認真真咁出嚟食一次飯!
    [林林回覆12/12/2011 12:57:44]係,就好似我同你咁囉,哈哈哈~~~
    [版主回覆12/12/2011 12:26:26]所以有時友誼, 仲情之外, 都要好講緣份!

    回覆刪除