2011年12月7日 星期三

勤力!


太耐都冇報告過馮小姐喇! 等而家up-date下先!

自從3個月前到, 我同馮小姐所謂嘅灘開嚟講, 叫佢檢討下自己之後, 佢就好似覺得同我frd番咁, 每一日都會講一講佢屋企d嘢比我知! 佢屋企, 離唔開佢個工人、所謂嘅大女、同埋個麻撚煩嘅姑奶!

其實佢屋企d嘢, 我真係唔係好想知, 因為我冇興趣知道, 而且佢下下都講到唔知點做! 佢又係咁樣, 引我出手去教佢! 就係咁樣, 我就更加唔想出聲答佢!

我都唔明, 係唔係個腦唔識轉就真係成世都係差d嘅呢! 就好似尋日咁, 個客想delay shipment, 不過因為我地已經裝左貨還番比碼頭, 海關都已經放行左, 即係想攞番d貨都唔得啦, 咁我就叫馮小姐同船公司講唔上原本bkg左嗰班船, 會delay一至兩個星期! 不過船公d懶人一覆就話唔得, 唔可以delay! 一聽到, 我就已經教小姐問番船公司點解唔得(仲有成6日先截倉),同馮小姐講完又講, 講完又講, 教完又教, 結果, 我都唔明點解佢都仲要比船公司"禁"住嚟"恰", 最後, 又係我自己跟番! 我都唔係好明, 都教撚晒佢每個step應該要點問, 連點樣問嘅方法都教撚埋, 點解佢都仲係唔撚醒目架! 咁既然到頭來都係我做, 咁我想問, 請佢番嚟唔知仲咩呢???!!!

公司忙都係一時時, 而佢, 就每朝一開機, 就旺旺on-line! 係呀, 係旺旺on-line呀! 日又睇夜又睇, 一得閑就睇! 但係最唔明就係, 佢買咁多嘢, 送嚟公司, 一樣都冇同我分享過! 話說當天我地關係未係咁差嗰時, 買左d筍嘢我都有比佢睇, 因為女人就係咁架啦, 自己覺得好抵好著數, 就會話比人聽, 而佢, 真係另類囉!  佢由始至終, 都係只會問我點樣做, 點去攪, 點樣先最平最方便!  哈哈, 好彩我而家都唔蝕, 其實明知講左比佢知對我都唔會有影響架, 不過就係因為佢咁自私, 咁我仲咩有嘢/知道有好嘢, 都要我話比你知啫! 冇可能囉! 最好佢唔好問我啦! 不過, 我估佢都知訂, 因為佢明知我係淘寶有a/c, 佢都唔會叫我幫佢買, 佢明知一斉買share d 運費so d, 佢都唔會問我有冇嘢落嚟, 想跟我一斉走貨! 你話d人咩心態吖, 佢都知我唔多老嚟佢架啦, 所以先至唔會叫我幫佢買嘢, 寧願叫佢另外一個frd幫佢買, 但係另一方面, 佢又走嚟問我淘寶嘢喎! 有骨氣, 就連問都唔好問啦苯7!

不過, 仲有樣嘢唔係好明, 就係次次食完飯, 我洗完碗之後, 如果我跟手出廁所, 佢就一定唔會再入廁所, 但係如果我洗完碗仲係到洗下手去下廁所, 馮小姐就一定入番嚟廁所洗下手! 我想問, 點解我出去, 佢就出去, 我唔出去住, 佢又唔出去住! diu, 佢已經做左4/5年啦, 唔使下下都要同我同步吓嘛!

1 則留言:

  1. 同步<--- 我諗起我的i phone :p
    即係咁,請佢返黎係咪倒米先?無樣嘢幫到手嘅?不如請我啦~~~
    [版主回覆12/09/2011 15:06:27]總之, 人又蠢又懶又要偷雞!
    [林林回覆12/09/2011 14:37:12]哈哈哈,如果情況許可的話,我係個個情況舉起一隻手,加上憤怒的眼神,當然我唔會一把打落去啦,我只想佢知我有幾憤怒,佢有幾豬兜!!!
    [版主回覆12/09/2011 12:12:05]你都唔知, 今朝仲反眼呀! 個客覆番 d drafts 番嚟話gross weight 個total sum錯, 咁我一睇, 只係睇小數點之後最尾個數字加埋都係"1"而唔係"0", 不過你都知有時excel round up出嚟會唔同d架啦, 咁我就同佢講錯左個total sum 囉! 你估都估唔到佢點答我呀, 佢問我: 咁點呀! 但係個電腦出嚟係"0"喎!
    佢個腦連個屎忽都不如!!!

    回覆刪除