2011年12月5日 星期一

改詞!


我真係頂隻豬仔唔順囉~!!!

平時好多時我都會同佢唱歌, 我仲會改左d歌詞嚟同佢唱, 例如:

有隻雀仔跌落水, 跌落水, 跌落水--> 我就會改左做: 有個軒軒跌落水, 跌落水, 跌落水! 又或者: 有個媽me跌落水, 跌落水!

叮噹叮噹叮噹, 放學鐘聲嚮, 再見再見再見, 我們放學去! --> 咁我又會改做:叮噹叮噹叮噹,我們放學去,goodbye goodbye goodbye, 我們再見喇! 又或者: 叮噹叮噹叮噹, 我們上學去, hello hello hello, 我們又見喇!

仲有其他d歌仔, 我都會即興咁改d歌詞嚟同滕滕唱!

點不知有日放工番到嚟, 滕滕居然張"一閃一閃小星星, 一棵一棵亮晶晶" 改晒做 "軒軒番學冇瀨尿, 軒軒番學冇瀨尿"!

而今日就唱 "軒軒番學冇痾尿, 軒軒番學冇痾尿", 我一聽到就問佢: 吓! 你唔好嚇媽me喎, 你真係今日番學冇痾尿??? 而隻豬仔, 就笑住咁唔答我囉!

聽到滕滕唱d咁嘅歌出嚟, 真係覺得佢好笑得嚟真係好得意!

2 則留言:

  1. 小朋友真係天真無邪^^
    [林林回覆12/06/2011 14:23:19]係係
    [版主回覆12/06/2011 14:05:45]仲好可愛潻呀!

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2011年12月5日 晚上9:14

    醒目 wor! 識變通呀!
    [版主回覆12/06/2011 14:05:26]我真係諗唔到佢會咁樣唱出嚟, 好好笑囉~!

    回覆刪除