http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
x'mas 放假唔使返學應該可以停下。我個仔呢兩日都無返學, 今日 x'mas party 都無得返 :([版主回覆12/21/2011 13:00:26]係囉~ 都有成個星期可以放下, 真係唔想佢再病喇!!!
我始終都係覺得食魚肝油糖會令小朋友身體抵抗力好啲[版主回覆12/27/2011 22:44:43]冇咩事嗰時有食架, 一病食藥就冇食喇~
我有時諗食司各脫呀, 猴棗散呢D係當補健....咁樣個心好過D...只係病先要食西藥^^[版主回覆12/27/2011 22:45:43]當補健............唯有係咁諗啦! 咁而家我隔日都仲有比滕滕食架, 咁係唔係當補多幾下先番學呀?!
x'mas 放假唔使返學應該可以停下。
回覆刪除我個仔呢兩日都無返學, 今日 x'mas party 都無得返 :(
[版主回覆12/21/2011 13:00:26]係囉~ 都有成個星期可以放下, 真係唔想佢再病喇!!!
我始終都係覺得食魚肝油糖會令小朋友身體抵抗力好啲
回覆刪除[版主回覆12/27/2011 22:44:43]冇咩事嗰時有食架, 一病食藥就冇食喇~
我有時諗食司各脫呀, 猴棗散呢D係當補健....咁樣個心好過D...只係病先要食西藥^^
回覆刪除[版主回覆12/27/2011 22:45:43]當補健............唯有係咁諗啦! 咁而家我隔日都仲有比滕滕食架, 咁係唔係當補多幾下先番學呀?!