2011年12月20日 星期二

排骨仔~!

今之真係要拆招牌喇!!! "我家的肥滕滕"今次真係要改做"我家的排骨仔"喇!

今晚, 同滕滕R背脊, 我一R落去, 發現佢瘦左好多, 仲可以彈到琴呀!

鬼咩~ 番左學咁耐, 就差唔多病足咁耐, 食足咁耐藥, 有咩辦法唔瘦吖!

點呀, 幾時先唔再病呀??? 可唔可以唔使再keep住唔食藥呀! 一係食西藥, 一係就食猴早散, 幾時先完呀???

3 則留言:

  1. x'mas 放假唔使返學應該可以停下。
    我個仔呢兩日都無返學, 今日 x'mas party 都無得返 :(
    [版主回覆12/21/2011 13:00:26]係囉~ 都有成個星期可以放下, 真係唔想佢再病喇!!!

    回覆刪除
  2. 我始終都係覺得食魚肝油糖會令小朋友身體抵抗力好啲
    [版主回覆12/27/2011 22:44:43]冇咩事嗰時有食架, 一病食藥就冇食喇~

    回覆刪除
  3. 我有時諗食司各脫呀, 猴棗散呢D係當補健....咁樣個心好過D...只係病先要食西藥^^
    [版主回覆12/27/2011 22:45:43]當補健............唯有係咁諗啦! 咁而家我隔日都仲有比滕滕食架, 咁係唔係當補多幾下先番學呀?!

    回覆刪除