尋晚, 唔知係唔係我太開心, 而滕滕就自己係屋企, 所以就懲罰我呢?
我只係去食餐飯啫, 唔好咁對我啦! 因為今朝滕滕8點一起身就開始扭計, 唔飲奶奶要飲水(真奇怪!), 我係咁叫滕滕比我瞓多陣跟住同佢出街街佢都唔肯係咁喊, 而且個工人話佢嘔左幾次(當時9點咋)!
一聽到話滕滕已經嘔左幾次, 就即時彈左起身, 睇下咩環境啦! 結果, 佢飲左幾啖水, 過左一分鐘左右就嘔番嗰幾啖水出嚟! 叫佢唔好飲咁多, 飲一啖濕下個口好喇, 咁嗰一啖又係嘔番出嚟! 飲幾多嘔幾多! 而且, 成個人冇晒力好似條魷魚咁撻左係到, 一郁佢就叫好痛! 當時我已經知道佢應該係周身骨痛喇!
9點叫左個工人去DR到幫滕滕攞籌, 番嚟話要等廿幾個! 唉~都冇計, 都要等架啦! 但係, 滕滕耐唔耐就話要去DR到, 要食甜甜! 唉~真係幾鬼病呢, 係咁叫我快D去DR到呀!
同DR講佢一D水都飲唔到, 一去到個胃到就即刻要番番出嚟! 咁DR比左支止嘔藥水之餘, 仲比埋肛塞止嘔藥! 但係如果連塞左肛都唔得, 就要入院吊鹽水喇! 吓??? 咁嚴重, 唔好嚇我啦!
番到屋企, 我同滕滕講, 食左呢個甜甜, 就唔會嘔架喇, 不過你都唔好嘔出嚟喎, 要忍住! 好彩, 滕滕真係好乖, 我叫佢唔好嘔, 佢真係冇嘔過! 如果有人話, 小朋友邊到忍得住呀! 咁我可以話比你知, 佢唔係忍住, 而係, 佢唔會專登走去咳囉! 因為咳咳下, 就可能想嘔架喇! 所以滕滕真係好乖好合作囉!
因為滕滕病到連瞓都瞓唔係好到, 所以食晒藥, 我佢話同佢一斉瞓喇! 一瞓就瞓左4個鐘! 4個鐘頭後, 成個人番番晒嚟, 因為已經好快咁就走去玩車, 而且又擒上櫈喇!
滕滕今朝真係好堅病! 唔玩唔郁唔講嘢! 我個心諗, 你唔係嬲我尋晚去街嘛! 不過, 尋晚半夜我都已經知道lai lai地嘢, 因為個工人以為我成晚會開住個暖風機瞓,所以尋晚睡袋裏面只係薄薄, 半夜滕滕叫我嗰時, 對腳係冰凍架!
豬仔咁病, 真係好乖, 乖到跟本唔相信佢可以咁乖, 因為同佢講乜佢都好合作, 完全又冇扭計, 又冇發皮4, 想佢點佢就點! 你話啦, 如果佢平時都係咁, 就幾好呢!
个樣真係朽可憐呀! 不过都叻仔,瞓返觉就好返!!
回覆刪除[版主回覆12/12/2011 12:35:58]叻就唔會病到死下死下啦! 呢d真係叫目光呆滯呀!
因為個工人以為我成晚會開住個暖風機瞓,所以尋晚睡袋裏面只係薄薄
回覆刪除(你地要溝通好d呀)
[版主回覆12/12/2011 12:38:47]我點不知佢醒得咁交關嘅啫~ 平時唔係太凍, 佢就同軒軒著冷衫, 熱都出晒汗先同佢除衫! 呢幾日咁鬼凍佢就同佢著咁少衫瞓! 不過, 都係要怪我呢個亞媽, 嗰晚冇睇到佢夠唔夠衫著!
唉~下次天氣太凍, 都係唔好出街, 睇緊自己個寶貝喇!
唉~~~個小朋友病到咁,心都酸~~~
回覆刪除天氣凍呀,你都小心身體,著多件衫保暖呀)))
[版主回覆12/12/2011 12:40:34]我知喇, 多謝!
嗰日睇見滕滕咁病, 真係心都酸埋架! 不過, 好彩佢瞓左一覺大嘅, 就番番晒嚟!
見到張相都肉赤~
回覆刪除[版主回覆12/12/2011 14:46:19]今次真係病到眼king king呀! 嘢都唔講, 郁都唔郁呀!