尋晚, 已經去過jusco睇過, 係睇個細喼, 因為我地個細喼個輪爆左, 所以一定要今個星期買番個, 比亞媽下個星期去旅行!
不過, 係jusco嗰d, 亞dee一個都唔鐘意!!! 佢話要去番三年前, 我地係老尖睇過嗰到!
三年前??? 係! 係三年前! 我一聽到佢話要去番老尖睇, 我就知道係喺三年前睇過嗰到!
真係痴線! 因為佢之前已經試過一済, 話要去番年半前去過到嗰間shop到, 買個背囊, 咁當然就一定買唔到啦, 年半前嗰, 間shop可能已經唔知轉左幾多手啦, 仲等緊你嚟買咩! 所以佢話要出老尖睇, 我第一句就已經問佢, 如果出到去, 好貴, 咁買唔買先?! 如果冇呢, 咁又點呀, 白行呀?! 不過, 我講咁多, 都知係冇咩用, 因為以佢份人, 唔睇過, 一定唔心息! 所以佢今日放左工, 就先出左去睇, 如果真係仲有, 而款得, 價錢又合理, 咁就等埋我放工, 等我決定去買!
果然不出我所料, 佢去到, 睇左之後就第一時間打比我, 同我講: "嘩, d 喼好唔得!", 跟住我就話喇: "唔得?! 唔係喎, 你又話一定好樣過jusco 嗰d嘅? 無奶由唔得架喎?!" 佢知我串佢, 所以佢就話佢而家去永安及及!
佢去到永安, 睇到每一個悄為ok嘅, 都打一次電話比我! 喂, 你玩嘢咩! 打視像嚟, 個背景又嘈到爆, 成公司係人都知佢打嚟(因為一定變左做hand free架嘛), 仲要係咁同我講佢聽唔到我講嘢! 佢把聲, 我成公司都聽到, 唯獨係佢聽唔到囉, 囉到爆!
撰嚟撰去, 佢鐘意嘅, 又冇細喼side可以hand carry 上機, 叫佢唔好要求咁高, 佢又話佢撰唔落手.....................當時, 真係想"中"佢兩嘢囉!
好喇, 結果, 撰左個, 係屋企附近 jusco都有得買嘅!!!! 咁出嚟佐敦把鬼咩
!!!
有陣時同佢買嘢, 真係反九十幾次眼, 呢個款又話唔鐘意, 嗰個款又話唔得!!! 喼咋! 你估做人世咩
!!!