2009年11月23日 星期一

拆線!

今日番去dr到拆線, 不過拆拆下, 個dr話下面就埋得好好, 不過上面就仲未得! 嘩, 幾驚呀, 我即刻問dr, 唔係要聯番埋佢吓嘛???!!! 好彩, dr話, 唔使咁驚, 上面有兩針未拆, 等星期五再番嚟先拆啦!


又番嚟?! 拆線我都已經驚架啦, 又再拆多次! 老公而家如果係屋企, 佢就幫我洗頭同洗傷口, 不過佢次次都話: "睇你第日仲打唔打!"


你呢個衰人! 如果唔係你, 我點會去打耳骨呀!


3 則留言:

  1. 佢次次都搵機話鬼你~~~~~
    [版主回覆11/25/2009 16:18:00]係呀, 佢次次都講! 我次次都係咁應佢!

    回覆刪除
  2. 次次都咁答~唔悶嫁咩???
    [版主回覆11/25/2009 22:47:00]唔悶! 佢咁講, 我咪又咁答囉! 唔通我問佢, 對左我咁多年, 悶唔悶咩!

    回覆刪除