2009年11月4日 星期三

又出牙仔喇!

今日, 個工人姐姐同我講, 滕滕又出牙仔喇, 平時我地見唔到, 係因為原來今次係係上咢!


不過, 有樣嘢就真係幾奇, 因為唔係上咢嘅門牙, 而係兩隻犬齒!  乜正常唔係出門牙先嘅咩?! 出犬齒先, 咪好奇怪囉?!  真係一個迷!


4 則留言:

  1. 轉左相喎~果然愈來愈靚仔~~~
    先出犬齒就真係第一次聽喎~咁~~~~咬人果時會唔會......特別......痛d嫁??
    [版主回覆11/06/2009 09:00:00]佢越大就真係越唔靚仔就真呀!
    佢到而家, 佢只係咬人個爻頭, 第d地方未咬過, 如果咬第二到痛d嘅話, 就通知你啦!

    回覆刪除
  2. 點解會兇犬齒先呢?真係一個謎
    [版主回覆11/06/2009 10:25:00]係囉....佢又唔係虎年出世 !

    回覆刪除
  3. 關事咩...哈哈哈

    回覆刪除
  4. 緣份BB已駕到2009年11月7日 凌晨12:23

    軒軒真的大個仔了,牙仔越出越多,看到他的新照,好像樣子比以前斯文了的
    [F回覆01/01/1970 08:00:00]F

    回覆刪除