2009年11月13日 星期五

真係唔好唔信........第7 年!

就係喺06年, 我地識左7年嗰一年, 我同亞dee嘈左場大交, 亦都係人地所講, 識左7年就會係關建性嘅一年! 就係嘈左埸大交, 我走左去打耳骨(穿耳洞), 因為之前好想, 但係又怕痛, 所以嗰陣時心情實在太唔好, 好想搵嘢發洩下, 係紋身同打耳骨之間, 我就撰左打耳骨先, 諗住打完耳骨先再去紋身!


就係因為打耳骨, 所以先至有今日!!!  因為今一做左個手術, 不過只係個小手術!  打左耳骨之後, 唔知係唔係我隻耳仔唔受得定係太硬, 所以生左粒"色肉", 而呢粒"色肉", 隨住時間嘅過去, 佢一日一日咁大, 大到好似粒"色仔"咁大粒, 係人見到都會嘩一聲, 所以今日就去解決左佢!


好痛, 而家隻耳仔好痛, dr話d麻醉藥3/4個鐘就會冇晒, 真係, 真係, 而家真係痛到仆街!


亞dee仲同我講, 睇你以後仲打唔打, 攪到隻耳仔咁!  乜係我攪嘅咩? 如果唔係你攪到我咁唔開心, 我使乜搵嚟嘢攪呀!  點解女人係咁, 咁鐘意搵嘢折磨自己?  有幾痛佢又唔知, 有幾辛苦, 佢又feel 唔到!  不過, 我鐘意!


7 則留言:

  1. 唔好再諗返之前啦~而家都做好手術~你就一於休息~
    唔好唔開心~就算佢蝦你~你都仲有囝囝錫~我又錫~
    [版主回覆11/14/2009 01:09:00]多謝你呀  !而家佢唔會再點蝦我喇(除左點我做嘢之外), 因為經過嗰次嘈大交之後, 大家都變左, 而佢對我仲好左, 所以如果唔係點會同佢生仔吖!
    不過, 因為上次真係嘈到差d冇彎轉, 所以嗰場大交之後, 大家為大家改變, 如果唔係, 而家d感情又點會再更加穩固!  所以我都好開心, 因為佢仲係好愛我!
    但係有時d嘢, 好難忘記!

    回覆刪除
  2. 咁就好啦~兩公婆最終都係要咁啫~~~~
     
    喂~我夠愛你咯~你冷落我~~~
    [版主回覆11/14/2009 11:52:00]你邊一方面覺得我冷落你先?!  我已經盡我所能去對你啦, 你仲想我點先, 妹妹都同你講埋囉  !!!

    回覆刪除
  3. 下次講妹妹果part可唔可以再詳細d啫~
    [版主回覆11/14/2009 13:00:00], 有幾深入就幾深入....... ???!!!

    回覆刪除
  4. 係呀~~要好入果隻~愈深愈好~~~~
    [版主回覆11/14/2009 13:14:00]4仔呀~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  5. 18 禁~~哈哈~你今日有咩做呀?
    [版主回覆11/14/2009 13:26:00]可能可能可能一陣同老公去睇西裝, 因為要做兄弟! 
    係呀, 又要去買嘢喇~ 天呀! 唔知又要睇幾多次呀~ !!!!!

    回覆刪除
  6. 緣份BB已駕到2009年11月14日 上午10:12

    你同老公吵架去折磨自己呀,下次不要啦!如果是我一定是買衣服,還是拿他的卡去買東西呀!比他慢慢比錢!還有食餐好的!再不是就打他一鑊金的!
     
    我都有成日同老公吵架的,不過都是因為些小事,但我們都不會記仇,有時好快就忘記了,有時吵架都是好的,起碼知道問題的所在!
     
    你做的小手術現在好了沒有呀?無事吧!
    [版主回覆11/15/2009 23:31:00]都唔係折磨自己嘅, 只不過想搵D嘢發洩下啫! 買衫? 我份人有時真係好理智(太理智), 我唔會去做一D嘢另到自己後悔, 因為係咁嘅環境下買衫, 可能有時買左之後, 連自己都著唔落手嘅, 就無謂啦!
    小嘈就更係過一陣就冇嘢啦, 但係嗰次並唔係小抄呢!
    多謝你關心呀, 而家隻耳仔仲有小小痛, 不過, 冇第一晚痛得咁交關喇! 而家我老公晚晚同我洗傷口, 佢第一次睇到都覺得好核突, 所以唔知佢有冇心痛呢?!

    回覆刪除
  7. 你唔開心鍾意玩自殘架?
    [版主回覆11/16/2009 10:44:00]係發洩!  想舒發下啫!

    回覆刪除