尋日冇咩做, 所以等亞dee番嚟, 想去家姐到睇豆豉表弟! 等下等下, 亞dee成五點幾先番到嚟, 去到家姐到都成六點幾, 所以要即刻預備滕滕個set dinner!
食完粥仔之後, 輪到豆豉表弟喊醒, 要食奶! 原本冇咩嘢嘅滕滕, 見到豆豉表弟喊之後, 佢就..............
無啦啦滕滕又喊埋一份, 同豆豉表弟一斉係到奏樂! 不過佢地好似明白大家講咩咁講, 一唱一和, 仲要滕滕好似好明白豆豉仔肚餓咁喎! 唔通佢地用bb話溝通???
到豆豉仔飲奶嗰時, 滕滕都一斉收聲喇, 飲完奶仲好乖咁潻, 可能佢地牙牙牙, 真係講到嘢架!
沒有留言:
張貼留言