http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
尋日老豆生日, 成家出左去食飯, 成11點幾先番! 今日, 因為成班朋友想倍個朋友食飯, 就又出左去打邊爐! 唉, 明晚, 輪到家姐個小軒擺滿月酒, 又要出去食飯!
好鬼忙呀, 就嚟攰死我喇! 下個星期五, 跟住再下個星期五, 跟住再下多個星期五都要去飲!!!!!! 嘩! 可唔可以比我停下呀!!! 仲有, 呢排星期六, 又要上廠!!!!
我就嚟死喇! 仲有, 卦死我喇, 軒豬仔!!!
軒豬仔D奶粉錢靠你架, 點攰都要頂住呀, 滕滕媽![版主回覆11/26/2009 15:08:00]頂! 頂到頂喉頂肺都要頂!
咁又唔駛頂到咁行... , 個肺好傷架!
軒豬仔D奶粉錢靠你架, 點攰都要頂住呀, 滕滕媽!
回覆刪除[版主回覆11/26/2009 15:08:00]頂! 頂到頂喉頂肺都要頂!
咁又唔駛頂到咁行... , 個肺好傷架!
回覆刪除