2009年11月18日 星期三

好攰呀~

尋日老豆生日, 成家出左去食飯, 成11點幾先番! 今日, 因為成班朋友想倍個朋友食飯, 就又出左去打邊爐! 唉, 明晚, 輪到家姐個小軒擺滿月酒, 又要出去食飯!


好鬼忙呀, 就嚟攰死我喇! 下個星期五, 跟住再下個星期五, 跟住再下多個星期五都要去飲!!!!!!  嘩! 可唔可以比我停下呀!!! 仲有, 呢排星期六, 又要上廠!!!!


我就嚟死喇! 仲有, 卦死我喇, 軒豬仔!!!


2 則留言:

  1. 軒豬仔D奶粉錢靠你架, 點攰都要頂住呀, 滕滕媽!
    [版主回覆11/26/2009 15:08:00]頂! 頂到頂喉頂肺都要頂!

    回覆刪除
  2. 咁又唔駛頂到咁行... , 個肺好傷架!

    回覆刪除