滕滕係我個肚嗰時, 未出世就已經比佢老豆推我個肚, 話佢好撐住我, 撐到我行一行!
係嗰時, 我已經話亞 dee變態, 因為亞囝未出世就已經比佢推, 喂! 佢都係一個bb嚟架咋, 佢點知咁樣會另到我唔舒服喎, 最多初下個肚, 等佢縮番入去咪得囉, 都唔使咁大力嘛!
跟住滕滕出左世之後, 終於都有人接我班, 因為我終於唔使比人攪喇, 而呢個責任, 就交左比我地個寶貝到..............
post左以上嘅相片上左fb之後, 就即係比人話, 話亞dee變態, 攪到個囝個樣咁醜
雖然我都覺得亞dee變態, 但係睇親呢幾張相, 我都仲係覺得好好笑
尋日去家姐到探bb, 滕滕個老豆係西鐵到唔知係唔係冇嘢做, 所以又開始痴線! 佢話整左張被係個頭到, 似唔似女仔喎?! 跟住我個心諗, 似女仔就大獲啦, 對眼咁似你, 都唔方靚得去邊啦!!!
滕滕終於開始頂佢老豆唔順, 因為睇佢個就已經知............
我嘅可憐軒豬! 你咁細個已經受到咁嘅折磨, 幾時比你老豆攪到大呀!!!
@@ 好變態
回覆刪除[版主回覆11/30/2009 14:02:00] 識我老公嗰時, 我都已經係咁講佢!
我老公就相反很少摸我個肚,有時我還覺得他好似不關心我的,可能他無父愛,可能有這陰影吧!
回覆刪除你老公真的很過份,他又點會有這種"引"的?
[版主回覆12/01/2009 14:30:00]我老公都變態架, 唔同一般老公, 如果唔係, 點會咁大膽推我個肚吖!
我未識佢, 佢已經攪佢亞媽, 我識左佢, 佢就攪我, 而家有個囝, 佢嘅目標已經唔係我喇!!!
肥BB好可憐呀~~~哈哈哈哈~~但點解佢唔喊嫁???哈哈~~
回覆刪除[版主回覆12/01/2009 14:29:00]滕滕次次比佢老豆攪親, 都係咁嘅樣, 可能佢第時知道咩事之後, 先識喊都唔出其, 不過, 相信應該唔會好耐............
bb好慘呀...個樣
回覆刪除[版主回覆12/01/2009 14:30:00] 但係又真係好好笑喎!!!
唔知BB幾時會開始反抗呢~~~
回覆刪除[版主回覆12/01/2009 15:07:00]如果你成日比你整, 你估你幾時會反抗......... ..........應該都快架喇 !!!
儍瓜爸爸早前上了一個課程關於遊戲治療。上完課後發覺非常適合用於我們平日的親子遊戲上。儍瓜爸爸更看了很多的有關書籍,做了一些歸納同大家分享! ~ 情緒遊戲 的 重要功能 ~
回覆刪除我會第一嘢已經反抗,中返佢先囉
回覆刪除但bb呢
[版主回覆12/01/2009 16:56:00]就算滕滕識反抗, 我相信都會一直比佢老豆攪落去囉 !
真係好變態架!
回覆刪除