2009年11月2日 星期一

哎呀! 呢個肥滕滕吖!

原本今日諗住去攞套胎毛筆, 因為上個星期已經通知可以攞得, 但係因為真係實在太唔得閑, 所以攪到而家! 


不過, 今日個行程, 又打亂左, 因為工人姐姐打電話比我, 同我講佢頭暈, 又嘔, 所以叫我早D番去!


當然番到去, 二話不說叫佢個工人食D感冒藥就好即刻去瞓啦, 所以煮飯、煮餸, 都唔使問"亞季"(因為我老公姓季), 就一定係我喇, 因為老公番左工!


工人姐姐已經拉左張 high chair 入廚房, 等滕滕見到我, 就唔會係到嘈, 不過係我整緊餸之際, 佢就越嚟越唔耐煩, 整整下仲係到喊!   喂! 細路, 平時我係隻眼到見到你都係咁樣倍姐姐整餸架噃, 仲咩我整係就咋型, 姐姐整你就唔咋先, 而家係唔係大細超呀!


雖說我一路整都有同佢講嘢, 不過我一路整, 佢就一路喊, 喊到我整完為止!  到我整好, 可以食得, 抱起佢, 佢先停!  但係, 咁我都要食架嘛, 所以我又放番佢落張high chair 到!  但係, 一放底佢, 佢又喊! 仲要係叫住嚟喊, 好話你放底佢! 


一知道佢係到扭計, 我就又二話不說, 放佢番佢自己張床仔到, 關埋道門, 由得佢喊飽佢囉!


不過, 呢個曵豬真係曵, 佢喊喊下停左, 我就入去睇佢, 佢一見到我入去, 佢又喊過!!!(十足十you-tube 嗰個video 咁!)


曵豬軒!  自從你發完燒+假疹之後, 你係唔係個身好痕?! 係唔係想打pat pat?! 姐姐湊你你就唔嘈, 我湊你就成日都要我抱! 你再係咁呢, 信唔信我泡制你呀!!!


3 則留言:

  1. 一於泡制佢啦~至少可以影埋放上來等姐姐我笑下曳豬軒軒俾媽媽打個樣嘛~
    [版主回覆11/04/2009 12:07:00]泡制佢係遲早嘅事..........  !

    回覆刪除
  2. 你個仔,揀人黎蝦,好攪笑
    [版主回覆11/04/2009 12:08:00]哼, 佢搵正我, 佢大獲喇  !

    回覆刪除
  3.  我覺得你大鑊啲,
    [版主回覆11/04/2009 14:45:00], 可能都係呀  !

    回覆刪除