尋日同亞dee講今日佢放假, 問佢去邊樹好, 因為發覺自從滕滕出左世之後, 就好似冇過過二人世界! 唉, 真係冇二人世界喇, 因為有時想兩個人出下去, 但係又卦住軒豬, 又覺得好似我地兩個開心, 軒豬就自己一個人係屋企同姐姐悶!
所以, 一同亞dee講, 問佢有邊到想去, 佢就話: "咁得軒軒係屋企呀?" "唔理佢呀?" "軒豬係你命根嚟架喎, 尤得佢自己係屋企呀?"
唔係唔理佢! 不過, 自從佢出左世之後, 我地兩個成日都好似好忙, 連溝通都好似少左, 再加上佢番工要on shift, 所以感情好似冇之前咁sweet啫!
"我嘅命根?!", "咁軒豬係唔係你個命根先?!" 好彩亞dee答我: "你就係我嘅命根, 而軒軒就係你嘅命根囉!"
"不過, 點解我係你嘅命根, 咁你點解唔幫下我手嘅?" 講完之後, 佢就扮瞓著左喇 !
佢已經幫你買餸喇,個老公幾好吖
回覆刪除[版主回覆11/10/2009 10:56:00]佢唔乜都問嗰時就幾好嘅! 因為佢連買d好小嘅事都唔肯揸主意, 甚至乎, 如果一杯嘢飲兩份的話(如果好大杯), 佢都要問我!
你知嘛, 我屋企基本上每一個人要去決定一d嘢都要問我點, 我亞媽, 我老豆, 我兩個細佬, 我老公, 而家連我奶奶都打電話比我, 問我個骨灰位要單人定雙人! 同埋, 再加上我個朋友+同事, 佢又係每事問, 連請假同老闆講, 都要問我點講好!!! 所以平時我真係連痾c都唔得閑!
咁咪代表你重要囉
回覆刪除不過我老公都係唔識揸主意,問佢去邊到食飯,我怕我餓死都未諗到。
[版主回覆11/10/2009 12:04:00]咁咪好囉, 佢餓死都要同你一斉 !
hahahaha....唔同的stage 就有唔同的生活...
回覆刪除你地d 對話都幾好笑
[版主回覆11/10/2009 17:12:00]雖然唔同階段係有唔同嘅生活, 但係我希望可以keep住兩個人嗰把火囉, 如果唔係, 好嘅關係就好難維持架喇!
其實你可以轉行~做顧問~人工好高嫁喎~
回覆刪除你都好吖 ~ 有傾有講~
[版主回覆11/10/2009 23:46:00]咁高估我 !
有人傻左~~~~~~
回覆刪除[版主回覆11/12/2009 09:55:00]何止傻左, 痴埋潻啦 !!!
咦? 咁妳有機會係一個"大女人"喎. 因為身邊d人. 屙c唔出都要搵妳問. 而妳就 連痾c都唔得閑 !
回覆刪除[版主回覆11/12/2009 17:28:00]你又真係冇錯喎!!! 連我細佬忘記沖廁, 比我亞媽睇到佢d c係咩色, 我亞媽都要走嚟同我講呀 !