2008年10月28日 星期二

自己捉蟲!

自從我建議每人煮一個星期飯之後, 唔知係唔係真係自己捉蟲, 我已經好多次講左我唔食肥豬肉, 佢都係照煮!


其實學亞 dee 話事計, 我係唔係要煮 d 佢唔食嘅嘢去玩佢呢? 我真係唔明, 佢次次 d 餸都係咁肥, 我次次都唔多食, 佢應該知, 咁點解佢仲要咁呢? 唔通佢想我頂唔順, 唔使佢煮? 冇可能啦, 一人一個星期, 好 fair 啦, 佢唔想都要架啦, 出去食, 佢又話貴, 叫外買都係咁上下, 唔通佢諗住我頂佢唔順, 整埋佢嗰份?


做同事或者做朋友, 有時 d 嘢, 唔使講到咁出面卦, 好多嘢, feel 到就知啦, 唔係蠢到要人下下直接講嘢, 咁大家都好冇引啫!


但係有時諗諗下,佢又係我朋友+同事, 係唔係唔好同佢計咁多呢, 但係佢下下都要等人諗埋佢嗰份, 我就好唔得閑啦, 做朋友都要識做嘛, 有時我做先, 有時你做先, 如果次次都好似老憑咁, 就真係 sorry 喇!


好似之前佢啱啱番工嗰時, 我係 ok 等埋佢, 同佢一斉行, 咁都唔好日日好似老憑咁等啦, 明知我搭巴士, 一定會預早小小, 咁搵一兩日早 d 得唔得? 我唔係你男友, 唔係下下都要等你架! 好啦, 直接我頂唔順, 話唔等你, 咁嗰時, 大家都冇引!


做朋友, 做到咁, 真係好冇引, 如果我叫老闆抄左佢, 我又唔忍心, 因為我知仍冇乜學識, 出去搵工都好難搵, 但係做到好似佢咁咁唔識趣, 就真係好反眼......唉, 頂係反眼!


2008年10月23日 星期四

第一次去廣華檢查

今日第一次去廣華做檢查, 足足等左成兩個幾鐘, 嘩,諗住等左咁耐,入去做番我係私家醫生嗰 d 檢查都底番啦, 點不知只係用個儀器, 聽下個心跳, 問幾條問題, 咁就完成!!!!


唔怪得私家醫生收$, 又見到 bb, 又有相比, 就真係值回票價啦!  


2008年10月17日 星期五

我的大頭 bb

今日去做例檢, 嘩, bb 大左好多呀, 已經唔係之前咁, 可以係個畫面到睇到成個 bb喇, dr 話而家只係可以度個身幾長, 手腳幾長加埋去估計亞 b 幾長, 因為佢身體會轉嚟轉去, 好難度!


當亞 dee 見到bb 個頭時, 就話: 個頭好大呀, 之後我就話可能呢個階段係個頭大 d 呢, 之後我就再問 dr, 個 b 算唔算巨型呀, 因為個個朋友見到我個肚都話我個肚大, dr 就話喇, 唔算, 所有嘢都 ok呀, 幾好呀, 合乎標準呀, 不過個頭就係大左 d , 個頭就17週幾, 個身就16週幾......跟住 dr 就係到笑喇! 


嘩, 個頭大咪好難生囉, 跟住 dr 就話, 咁又唔係, 唔可以話個頭大就難生嘅!


我想順產呀, 唔想開刀呀, bb 記得幫下媽咪乖乖地喇!


睇到bb, 真係覺得好微妙, 因為渴望左咁耐, 終於比我地得賞所願喇!


2008年10月9日 星期四

好無奈, 對住個朋友+同事

我尋日問亞 dee, 問佢覺唔覺得我有左之後, 個人火爆左, 佢話係, 因為我呢排成日講 kleenex  d 嘢, 唔比我講又唔得, 於是就比我發洩下!


唉, 你估我好想講嘅咩, 我都唔想日日都咁"糟", 因為我都怕個 bb 會係咁, 但係成日對住佢, 唔興就有鬼啦!  我問亞 dee, 其實佢知唔知我反佢眼架, 亞 dee 就話更係知啦, 點會唔知呀.  咁又係, 因為我覺得我地越嚟越冇嘢講, 連想搵嘅話題都冇, 甚至乎一 d 等閉事都好似唔想講, 同埋佢成日唔出聲, 咁我都會唔出聲!  但係我又唔係好明, 點解明知人地反佢眼, 佢都係咁嘅呢? 唔通佢唔怕黑人地憎? 跟住亞 dee 就話喇, 所以點解佢以前個老闆唔鐘意佢呀, d 豬頭骨比晒佢做, 都唔叫其他人做, 就係咁原因喇!


我份人就係咁, 如果你冇理我感受, 我係唔會理你.........你唔好諗住樣樣嘢都係我先, 因為我唔係你嘅另一半!!!!!! 


 


 


2008年10月7日 星期二

點解你死日係到死撐???

唔知係因為有左 bb 個人變得火爆左, 定係佢真係另到你咁反眼呢?  我成日宦係到講, 唔識唔緊要, 只要努力 d , 唔識去學去查字典, 咁好多嘢都可以自己去解決, 咁淺嘅嘢, 連 anson 都知, 咁點解你仲可以係咁, 唔識仲去"大"番人, 仲去爻咀?  我同你講, 有時係想話比你知, 你可以點樣進一步去做, 但係一同你講, 你就爻咀, 話比你知你好似好叻, 已經係咁......喂, 如果你真係咁醒, 我就唔使同你講啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!


有時你 d 嘢做錯左, 叫你去改, 咁你就認真 d去改, 唔係求其去改比我, 你求其改比我, 冇用架, 我唔會比個客架, 因為人地已經發現左有問題, 係你改完比我睇嗰份, 我就唔會咁輕易去放過你, 因為我唔會比個客知, 我個 assistance 好唔小心, 而且我身為上司, 都發覺唔到!


我真係唔知點同你講, 好似上次話你做嘢慢, 你就一句話, 只係我覺得, 你唔覺得自己慢, 咁當然, 有精神病嗰 d 人都唔知自己痴左線啦, 咁如果你唔鐘意接受人地批評, 我就唔會再講多一句!


但係再係咁落去, 我怕我有一日真係頂唔到你幾耐, 因為我唔想日日反眼同埋對住一個, 錯而不改嘅人!  


2008年10月2日 星期四

人蠢係唔係真係冇藥醫呢?

有時真係好唔明佢點解咁做, 我地日日煮 1  3/4米, 多都食唔晒, 咁點解見到個米袋有淨都仲要煮埋佢呢? 


佢寧願食唔晒, 煮左佢, 然後就倒左佢, 咁為乜呢?  咁佢知道自己跟本就唔會食埋多左嗰 d , 呁煮嚟就真係好浪費, 倒 $ 落垃圾桶冇分別!