自從我建議每人煮一個星期飯之後, 唔知係唔係真係自己捉蟲, 我已經好多次講左我唔食肥豬肉, 佢都係照煮!
其實學亞 dee 話事計, 我係唔係要煮 d 佢唔食嘅嘢去玩佢呢? 我真係唔明, 佢次次 d 餸都係咁肥, 我次次都唔多食, 佢應該知, 咁點解佢仲要咁呢? 唔通佢想我頂唔順, 唔使佢煮? 冇可能啦, 一人一個星期, 好 fair 啦, 佢唔想都要架啦, 出去食, 佢又話貴, 叫外買都係咁上下, 唔通佢諗住我頂佢唔順, 整埋佢嗰份?
做同事或者做朋友, 有時 d 嘢, 唔使講到咁出面卦, 好多嘢, feel 到就知啦, 唔係蠢到要人下下直接講嘢, 咁大家都好冇引啫!
但係有時諗諗下,佢又係我朋友+同事, 係唔係唔好同佢計咁多呢, 但係佢下下都要等人諗埋佢嗰份, 我就好唔得閑啦, 做朋友都要識做嘛, 有時我做先, 有時你做先, 如果次次都好似老憑咁, 就真係 sorry 喇!
好似之前佢啱啱番工嗰時, 我係 ok 等埋佢, 同佢一斉行, 咁都唔好日日好似老憑咁等啦, 明知我搭巴士, 一定會預早小小, 咁搵一兩日早 d 得唔得? 我唔係你男友, 唔係下下都要等你架! 好啦, 直接我頂唔順, 話唔等你, 咁嗰時, 大家都冇引!
做朋友, 做到咁, 真係好冇引, 如果我叫老闆抄左佢, 我又唔忍心, 因為我知仍冇乜學識, 出去搵工都好難搵, 但係做到好似佢咁咁唔識趣, 就真係好反眼......唉, 頂係反眼!