唔知係因為有左 bb 個人變得火爆左, 定係佢真係另到你咁反眼呢? 我成日宦係到講, 唔識唔緊要, 只要努力 d , 唔識去學去查字典, 咁好多嘢都可以自己去解決, 咁淺嘅嘢, 連 anson 都知, 咁點解你仲可以係咁, 唔識仲去"大"番人, 仲去爻咀? 我同你講, 有時係想話比你知, 你可以點樣進一步去做, 但係一同你講, 你就爻咀, 話比你知你好似好叻, 已經係咁......喂, 如果你真係咁醒, 我就唔使同你講啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!
有時你 d 嘢做錯左, 叫你去改, 咁你就認真 d去改, 唔係求其去改比我, 你求其改比我, 冇用架, 我唔會比個客架, 因為人地已經發現左有問題, 係你改完比我睇嗰份, 我就唔會咁輕易去放過你, 因為我唔會比個客知, 我個 assistance 好唔小心, 而且我身為上司, 都發覺唔到!
我真係唔知點同你講, 好似上次話你做嘢慢, 你就一句話, 只係我覺得, 你唔覺得自己慢, 咁當然, 有精神病嗰 d 人都唔知自己痴左線啦, 咁如果你唔鐘意接受人地批評, 我就唔會再講多一句!
但係再係咁落去, 我怕我有一日真係頂唔到你幾耐, 因為我唔想日日反眼同埋對住一個, 錯而不改嘅人!
有咗係會火d架,但要按奈呀,否則生個火爆仔囡呀
回覆刪除