我尋日問亞 dee, 問佢覺唔覺得我有左之後, 個人火爆左, 佢話係, 因為我呢排成日講 kleenex d 嘢, 唔比我講又唔得, 於是就比我發洩下!
唉, 你估我好想講嘅咩, 我都唔想日日都咁"糟", 因為我都怕個 bb 會係咁, 但係成日對住佢, 唔興就有鬼啦! 我問亞 dee, 其實佢知唔知我反佢眼架, 亞 dee 就話更係知啦, 點會唔知呀. 咁又係, 因為我覺得我地越嚟越冇嘢講, 連想搵嘅話題都冇, 甚至乎一 d 等閉事都好似唔想講, 同埋佢成日唔出聲, 咁我都會唔出聲! 但係我又唔係好明, 點解明知人地反佢眼, 佢都係咁嘅呢? 唔通佢唔怕黑人地憎? 跟住亞 dee 就話喇, 所以點解佢以前個老闆唔鐘意佢呀, d 豬頭骨比晒佢做, 都唔叫其他人做, 就係咁原因喇!
我份人就係咁, 如果你冇理我感受, 我係唔會理你.........你唔好諗住樣樣嘢都係我先, 因為我唔係你嘅另一半!!!!!!
hihi, 留個 cm 先 , 有諾貝爾獎醫生到香港講心臟健康 , 詳情睇下我個 blog:
回覆刪除http://hk.myblog.yahoo.com/jw!DXeFKYufERAXK2JXWFGzJSc-/article?mid=741
希望個資料你有用 , 或者轉寄俾你有用的朋友睇下啦 !