2008年10月23日 星期四

第一次去廣華檢查

今日第一次去廣華做檢查, 足足等左成兩個幾鐘, 嘩,諗住等左咁耐,入去做番我係私家醫生嗰 d 檢查都底番啦, 點不知只係用個儀器, 聽下個心跳, 問幾條問題, 咁就完成!!!!


唔怪得私家醫生收$, 又見到 bb, 又有相比, 就真係值回票價啦!  


沒有留言:

張貼留言