啱啱呢個星期日, 亞媽同我老豆入左嚟我到食飯, 食食下飯, 我就同佢講, 嚟緊呢個星期日番屋企食飯, 因為亞dee放假(呢樣嘢, 我冇講, 不過應該諗到諗到, 如果唔係, 我一個人點番去呢), 不過當時, 亞媽個反應就望一望我, 然後講: "吓, 星期日, 唔星期日得唔得呀, 有經學班喎!"
亞媽! 你逢星期三、六, 已經番彿當, 再加埋d初一、十五, 又要番, 而且初一、十五嘅之前嗰一、兩日又要番, 同埋又再加埋呢乜誕乜誕、 乜節乜節、乜誕乜節之前一、兩日你又要番, 咁我想問下, 你幾時會搬去彿堂到住呀???????????????????
我成日係到諗, 唔通你有你嘅信仰, 我都要干涉你咩, 但係, 我地話番嚟食飯, 你居然話唔好, 可唔可以改第二日???? 以前未生, 都話就得到就就, 自己一個番, 唔使就亞dee, 但係, 而家點就你呀, 我帶埋滕滕番嚟, 就唔係可以任何時間都得架嘛! 好似舊年細佬生日, 你又話要番彿堂, 我真係好想問, 你唔番, 彿堂係唔係踢你出會呀????????!!!!!!!
好啦, 最終都係冇答案, 因為我老豆話, 你唔使理佢, 佢都痴線嘅, 番彿堂佢就飽架喇! 所以大家冇一個真正嘅答案, 因為大家都共識左, 星期日係照番!
不過, 亞媽今晚打嚟, 又問改唔改下個星期日, 因為佢下個星期日燒衣喎! 哎呀..............亞媽, 乜你仲未死心咩!!! 你明唔明呀, 下個星期日, 亞dee要番工呀, 我點樣一個人出嚟呀, 又要攞尿片, 又要攞奶樽, 又要攞凍水、熱水, 又要攞被、衫仔, 又要攞bb車, 我點攞咁多嘢呀!
我真係未聽過d仔女番亞媽到食飯, 個亞媽會話唔好, 可唔可以改第日!
亞媽, 真係比你吹到啤啤聲!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!