2009年8月20日 星期四

又會咁橋嘅?!

真係估都估唔到, 梓祐居然係今日整左個網站比人上去討論!  佢今年只係12歲, 佢嘅才能, 唔知係今時今日呢個社會應有, 定係佢真係好叻!  係佢6/7歲, 我就買左本速成倉頡書比佢睇, 跟住就教佢上網, 睇E-MAIL, 叻仔, 一教就識!


唔知係天意定係咁橋, 佢媽咪今日係FB到話比人聽, 佢係10号都整左個網站比人討論!


有時, 我真係好想同梓祐講佢媽咪嘅嘢比佢聽, 好想話比佢知, 佢媽咪都係FB上面, 好想話比佢個, 你媽咪啱啱都整左個網站, 同埋, 我又好想話比佢知, 我話左比佢媽咪聽佢個乞E對佢唔好............但係, 結果我都冇講, 因為如果我真係講比梓祐聽, 我覺得佢會唔開心!


有仲感覺, 梓祐好似同佢媽咪好近, 但係又好似好遠..........


沒有留言:

張貼留言