2009年8月11日 星期二

黑氣!!!! 你可唔可以離我而去呀!!!!!!!!!!!!!!!

而家係凌晨1點幾, 好耐都冇試過咁夜都未瞓, 原因係嗰度黑氣, 仲未走, 仍然都係我個頭上面, 因為今晚放左工, 係jusco到買緊睡袋比滕滕之際, 姐姐打嚟話個雪柜唔凍, 一d風都冇出, 仲要d嘢熱晒!!!


唔係嘛, 冇雪柜, 仲慘過冇洗衣機喎, 咁雪柜裹面d嘢點算呀???!!!


番到屋企, 就第一時間去睇下咩環境啦, 唉........如果要搵人嚟整, 只係睇, 都要比300, 如果要換零件, 就唔知幾多錢喇, 如果佢話換零件都要成1000, 咁不如換過一個, 如果個師傅話整嚟都side 氣,咁嗰300都洩埋, 所以把心一橫, 我就去買過一部喇!


不過, 當我決定要嗰個display 之後, 咁就去叫街車啦................天呀, 冇街車呀, 冇人覆呀, 咁點呀, 我老公又未放工!!!  好彩, 最終call左我表姐夫個fd, 佢肯過嚟, 於是乎個雪柜都可以今晚平平安安咁 replace 左舊嗰個!


雖然呢個雪柜係 display, 不過個sales就話佢發誓呢個display係今朝先開箱, 所以千祈唔好壞呀, 我唔想用得幾日又唔得呀!!!


沒有留言:

張貼留言