而家係凌晨1點幾, 好耐都冇試過咁夜都未瞓, 原因係嗰度黑氣, 仲未走, 仍然都係我個頭上面, 因為今晚放左工, 係jusco到買緊睡袋比滕滕之際, 姐姐打嚟話個雪柜唔凍, 一d風都冇出, 仲要d嘢熱晒!!!
唔係嘛, 冇雪柜, 仲慘過冇洗衣機喎, 咁雪柜裹面d嘢點算呀???!!!
番到屋企, 就第一時間去睇下咩環境啦, 唉........如果要搵人嚟整, 只係睇, 都要比300, 如果要換零件, 就唔知幾多錢喇, 如果佢話換零件都要成1000, 咁不如換過一個, 如果個師傅話整嚟都side 氣,咁嗰300都洩埋, 所以把心一橫, 我就去買過一部喇!
不過, 當我決定要嗰個display 之後, 咁就去叫街車啦................天呀, 冇街車呀, 冇人覆呀, 咁點呀, 我老公又未放工!!! 好彩, 最終call左我表姐夫個fd, 佢肯過嚟, 於是乎個雪柜都可以今晚平平安安咁 replace 左舊嗰個!
雖然呢個雪柜係 display, 不過個sales就話佢發誓呢個display係今朝先開箱, 所以千祈唔好壞呀, 我唔想用得幾日又唔得呀!!!
沒有留言:
張貼留言