http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今日番到嚟, 工人姐姐同我講話滕滕唔肯食粥仔, 食兩啖就唔肯食, 明天唔煮喇喎......
唔係嘛, 佢唔食, 你就唔煮, 唔煮, 咁滕滕食咩呀???!!! 剩係飲奶, 唔係呀化, 唔通呢世佢都飲奶咩!!!
跟住, 我都冇理佢, 照浸左D米, 一樣都要佢照煲!!!
...............我諗, 我真係要上去堂, 學下整嚟比滕滕食喇..................
咁試下蘋果蓉吖,又或者煲魚粥吖[版主回覆08/27/2009 11:53:00]我都諗住係!
可以煲冬瓜瘦肉粥,買少少冬瓜磨茸 紅蘿蔔粥、粟米粥、南瓜粥.....搵番我俾你d email有架!!!
咁試下蘋果蓉吖,又或者煲魚粥吖
回覆刪除[版主回覆08/27/2009 11:53:00]我都諗住係!
可以煲冬瓜瘦肉粥,買少少冬瓜磨茸
回覆刪除紅蘿蔔粥、粟米粥、南瓜粥.....搵番我俾你d email有架!!!