2009年8月26日 星期三

唔肯食粥, 咁食咩呀~

今日番到嚟, 工人姐姐同我講話滕滕唔肯食粥仔, 食兩啖就唔肯食, 明天唔煮喇喎......


唔係嘛, 佢唔食, 你就唔煮, 唔煮, 咁滕滕食咩呀???!!!  剩係飲奶, 唔係呀化, 唔通呢世佢都飲奶咩!!!


跟住, 我都冇理佢, 照浸左D米, 一樣都要佢照煲!!!


...............我諗, 我真係要上去堂, 學下整嚟比滕滕食喇..................


2 則留言:

  1. 咁試下蘋果蓉吖,又或者煲魚粥吖
    [版主回覆08/27/2009 11:53:00]我都諗住係!

    回覆刪除
  2. 可以煲冬瓜瘦肉粥,買少少冬瓜磨茸
    紅蘿蔔粥、粟米粥、南瓜粥.....搵番我俾你d email有架!!!

    回覆刪除