2009年8月5日 星期三

真係唔再係一舊蕃薯喇!

呢個咁嘅曵豬, 我發覺佢真係越嚟越嗅當, 諗住仲有小小奶, 想佢食埋佢啦, 佢居然發皮4喎, 仲一手推開個樽潻, 真係唔得佢死!  又諗住等佢開始入睡, 再比埋剩底嗰d 奶, 唔覺唔覺想佢食埋, 佢居然又好似知道我想"監"佢食埋, 又即刻係到發皮4!


之前啱啱出世嗰時, 就好似一舊蕃薯咁, 唔識反抗, 比佢食, 佢又食, "監"佢食, 佢又照食, 只係係到鬧; 但係而家, 用"仔大18變"嚟形容佢都得, 因為比佢發現左我地有時有d嘢想偷雞, 佢就係到發皮4喇, 唔可以好似以前, 用好湊嚟形容佢!!! 


我今日d"風難" 好痕呀, 究竟幾時先好番呀, 我而家真係求生不得, 求死不能, 仲要折磨到我幾時呀~~~~~~~


6 則留言:

  1. 緣份BB已駕到2009年8月6日 凌晨12:00

    還未好返呀?有沒有看醫生呀?
    我以前出過,真是痕到想死呀!不過吃了抗敏藥就好返了!如果沒有看醫生的快些去看吧!不用自己受苦也好!
    祝你盡快康復~~~
    [版主回覆08/10/2009 10:35:00]哎呀, 我簡直求生不得, 求死不能啦, 因為d"風難"已經成個半月喇!
    我之前去睇西醫, 睇左兩次, 但係食完藥又起, 所以而家睇緊中醫!  個中醫話我坐月嗰時入左風呀, 所以你第日生完, 如果會掂到手水, 就帶番對手套喇, 同埋因為我著短褲(不過, 你生嗰時, 應該都凍啦)!
    好多謝你呀, 我都好想我快d好番, 因為痕死我喇!

    回覆刪除
  2. 緣份BB已駕到2009年8月6日 下午6:21

    到時要生BB的時候要好好請教先得!
    你生BB的時候是什麼時候,為什麼會入風的?
    如果因為產BB時而入風的,你真的有排挨呀!有沒有問醫生要怎樣先會好返呀?我是替你辛苦而已!
    我間中會有風難,我已經辛苦到想死,我好明白你現在的感受,我無什麼可以幫到你,只有默默地祝福你,希望你盡快康復......
    [版主回覆08/10/2009 10:34:00]我都係呀呀烏嗰隻, 雖然我有幫手湊大我個姨甥仔, 但係我都係第一次做媽咪, 好多小嘅細節嘢都係唔知, 到發生嗰時, 都係打比細佬、朋友問! 所以都係大家妍究下!
    個中醫就係咁講, 話坐月坐得唔好先入風, 但係我就覺得係生完bb, d hormone變過, 另到個人d免疫力底左, 所以先生風難!
    多謝你呀, 我而家每日都好努力咁飲藥同浸身, 希望可以快d好番啦!

    回覆刪除
  3. 你有無試過用黃糖水沖涼呀?我成日都起風癩架
    你又試下飲忌廉洗水吖,一定要忌廉呀
    [版主回覆08/10/2009 10:36:00]黃糖水?  係唔係片糖加水?  咩忌廉洗水? d忌廉係唔係用嚟浸身架, 使唔使煲煲佢先架?

    回覆刪除
  4. 係吖 .... 佢哋再唔係一舊飯, 2/8 嗰日我打我個女去打五合一, dr 話佢哋啲性格就快出嘞
    [版主回覆08/10/2009 10:39:00]我嗰個, 係佢個幾月就已經出左嚟啦, 因為嗰時, 我迫佢食埋d奶先准佢瞓, 咁佢就一路食一路鬧人, 到而家, 佢仲一手推開個樽潻呀, 幾唔好老皮呀!
    男仔, 真係應該冇咁斯文架!!!

    回覆刪除
  5. sorry,我打錯咗,係飲忌廉汽水
    其糖水即係片糖水啦,煲滾之後,慢慢浸,加啲薑會好啲
    我唔係全身起,所以我用毛巾浸濕敷
    [版主回覆08/10/2009 12:10:00]哦! 但係個中醫話我唔好飲凍嘢呀, 所以我試下片糖煲薑先!
    THX!!!!

    回覆刪除
  6. 可以飲唔凍嘅忌廉啦
    [版主回覆08/10/2009 17:09:00]係喎............都可以試下!
    因為我朋友話比白老鼠酒我試呀~~~~好驚!!!

    回覆刪除