2009年8月11日 星期二

都幾好!

今日姐姐話滕滕食多左, 因為今日d粥仔煮稀左, 冇之前咁杰, 所以佢肯飲多左粥水!


軒軒, 你乖乖呀, 食多d嘢, 你就好快可以同daddy, mammy 一斉食飯架喇!


沒有留言:

張貼留言