http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今日姐姐話滕滕食多左, 因為今日d粥仔煮稀左, 冇之前咁杰, 所以佢肯飲多左粥水!
軒軒, 你乖乖呀, 食多d嘢, 你就好快可以同daddy, mammy 一斉食飯架喇!
沒有留言:
張貼留言